Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søger små projekter hvor jeg kan hjælpe i 2 til 4 uger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Har du et projekt, hvor du tror en JAVA, C# og SQL (Database) programmør kan give en hånd med?

Mit eget projekt går meget langsomt i øjeblikket og jeg savner et eller andet at beskæftige hovedet med de næste 2-4 uger. Jeg kan møde op hvor i landet det skal være mod 4 kr pr km + eventuelle bro eller færgebilletter.

Jeg forestiller mig, at du ringer og siger noget i retning af - "Jeg har længe gået og tænkt på..." eller "Jeg har en ide om at dét her kan lade sig gøre...". Det er altså ikke opgaveløsninger, som du kunne få enhver anden programmør til. - Jeg vil ikke stjæle lønnet arbejde, bare fordi jeg keder mig.

Pris, service, hot-line.. Skal vi ikke lige se hvad det er du skal have lavet først.

Jeg vil opfordre til åbent forhold, men har endnu ikke hjulpet uden stræge hemmlige forhold. Jeg underskriver gerne hemmeligholdelses aftaler, og jeg holder min del af den! Til gengæld forbeholder jeg mig retten til at sige "nej tak".
 

Dennis Jensen

23 87 22 23

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)