Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge abonnementsbaseret tjeneste via affiliate?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men endnu bedre ville det jo være hvis vi kunne lave et skudsikkert system som tiltrak seriøse affiliates, og som gav dem et væsentligt størrre cut af indtjeningen.

Men det lader til at det ikke er så enkelt ... men tak for alle input :)

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Begge dele kan vel tilbydes til en affiliate. pr. signup/lead eller revshare.
Det er en ganske almindelig måde at gøre det på, begge dele.

Der er lidt 50/50 hvad folk kan lide. Alt efter branche og muligheder.

Når i så har nogle affiliates, så kan i jo skabe en bedre forhold med dem som enten leverer meget, skaffer de bedste kunder m.m.
 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tinodk:
Begge dele kan vel tilbydes til en affiliate. pr. signup/lead eller revshare.
Det er en ganske almindelig måde at gøre det på, begge dele.

Der er lidt 50/50 hvad folk kan lide. Alt efter branche og muligheder.

Når i så har nogle affiliates, så kan i jo skabe en bedre forhold med dem som enten leverer meget, skaffer de bedste kunder m.m.

Ja, men det lyder jo som om at det godt kunne lade sig gøre alligevel Smile

Hvis der er der nogle Affiliates her på Amino der har erfaring med revshare, vil jeg gerne høre:

• Hvad skulle vi gøre for at gøre vores revshare program attraktivt for jer?

• Det er en fordel at Affliaten har erfaring inden for salg af abonnements-baserede SaaS produkter ... men hvordan får vi bedst kontakt til disse? Er der nogle affliate netværk der er mere velegnede end andre?

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

repsej:
• Det er en fordel at Affliaten har erfaring inden for salg af abonnements-baserede SaaS produkter ... men hvordan får vi bedst kontakt til disse? Er der nogle affliate netværk der er mere velegnede end andre?

Jeg har ikke selv erfaring med at skaffe kunder til abonnements-løsninger via affiliate, men da jeg forsøgte mig med ClickBank så jeg at der var en del af den slags som tilbød en %-del så længe kunden forblev kunde. Der er også folk derinde som kan se langsigtet og går efter lige den slags folk, fordi de ved at det er en løbende indtægt, istedet for at være afhængige af konstant at sælge til flere og flere.

Det kan være et forsøg værd at kigge på dem.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg vil kigge nærmere på Clickbank.com, takker :)

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)