Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Praktikforløb" - finans - inspiration

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg søger inspiration og gode råd til, med hvad og hvordan jeg kan fylde min tid ud. Jeg er i den heldige situation, at jeg arbejder som handicaphjælper i 48 timers vagter, efterfulgt af 8 fridage og derefter 48 timer igen. Således har jeg meget fritid. Det sidste år har jeg udfyldt tiden med min passion for heste og udlevet mine drømme den vej igennem, men nu hvor studiet venter lige om hjørnet, er hestene lagt på hylden og pengene i stedet sparet op.

Jeg ønsker at starte på studiet; Finansbachelor, som beskæftiger sig indenfor følgende områder:

  • Bank – finansiel rådgivning
  • Ejendomsadministration
  • Ejendomshandel
  • Revision
  • Forsikring
  • Økonomistyring
  • Realkredit

 

I den forbindelse kunne jeg ønske mig et frivilligt/ufaglært arbejde/praktikforløb, med det formål, at jeg får snust til et eller flere områder og får praksiserfaring. Jeg håber dermed at få brugt nogle af mine mange fritimer, på et konstruktivt arbejde, som tilmed er gavnligt for mit fremtidige studie.

Med mig i baggagen har jeg en HHX fra 2012, der har givet mig et indblik i økonomi m.v.

 

Jeg mangler dog viden og inspiration til hvad jeg kan bruges til. Ment i den forstand, at min baggrund ikke byder til selvstændigt arbejde indenfor de nævnte områder, men derimod nærmere et forløb, hvor jeg følger en uddannet. Er dette realistisk, eller har i andre input og eventuelle erfaringer? Jeg modtager alt med kyshånd. Skulle nogen have kendskab til et aktuelt praktiksted, er jeg bosat i Kolding (trekantsområdet).

 

Venlig hilsen

Maria 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)