Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booste nyhedsbrev-tilmeldinger

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:

Det gør man også.

Derfor måler man på en række væsentlige metrics, og resultaterne er, at en relevant popup ikke påvirker forretningen negativt.

 Ja, så meget for en " god kundeoplevelse" :)

Man skal da gøre hvad man tror på, men jeg tror fortsat på masse negativ respons, hvis man ikke passer på.

Der er mange ting der ikke umiddelbart kan måles - Måske viser statestikken at der ikke er den store forskel, men anbefales siden "med den dårlige købsoplevelse" videre ? Nej vel , måske frarådes den måske endda på fora eller mellem venner.

Tag f.eks en shop som Vistaprint, med deres urimelige fragtpriser ( som først vises meget sent i købsforløbet). Måske handler de fleste uanset her og nu - men får de tæsk ( og dermed mister mange kunder) på diverse fora ? , Ja det tror jeg nok de gør.

Det er så et helt andet emne, men indgår efter min mening under "dårlig købsoplevelse"

 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg søger oplysninger om noget og får tilbudt en hel e-bog om emnet ganske gratis, synes jeg da, det er en fin "købsoplevelse." Tilsvarende er jeg rigtig fint tilfreds med at få gratis fragt, når jeg tilmelder mig et nyhedsbrev. :)

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

 Ja, så meget for en " god kundeoplevelse" :)

Man skal da gøre hvad man tror på, men jeg tror fortsat på masse negativ respons, hvis man ikke passer på.

Der er mange ting der ikke umiddelbart kan måles - Måske viser statestikken at der ikke er den store forskel, men anbefales siden "med den dårlige købsoplevelse" videre ? Nej vel , måske frarådes den måske endda på fora eller mellem venner.

Tag f.eks en shop som Vistaprint, med deres urimelige fragtpriser ( som først vises meget sent i købsforløbet). Måske handler de fleste uanset her og nu - men får de tæsk ( og dermed mister mange kunder) på diverse fora ? , Ja det tror jeg nok de gør.

Det er så et helt andet emne, men indgår efter min mening under "dårlig købsoplevelse"

Jeg er med - du hader irriterende popups og semi-suspekte firmaer.

Forudsætningen er dog naturligvis, at trådstarter implementerer en relevant og ikke-intrusive popup og generelt driver sin virksomhed på en fornuftig måde.

I det tilfælde kan du sige, hvad du vil: Fakta er, at det er hysterisk effektivt og ikke koster kunder i den anden ende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Herom er jeg ganske enig med Jan.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)