Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig stiftelse af iværksætterselskaber

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Adventure House IVS StiftIVS.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

i sidste uge lancerede jeg siden www.stiftivs.dk og i den forbindelse kunne jeg da godt tænke mig at give jer amino'er et ekstragodt tilbud. Benyt koden "stift10" når i bestiller og i vil få 10% rabat på en i forvejen billig service Smile

Der er mulighed for at bestille et enkelt iværksætterselskab eller en pakke med både et holdingselskab og et iværksætterselskab. 

Såfremt du måtte have et spørgsmål kan du læse vores FAQ eller kontakte os.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu at give rådgivning med. Skal de har IVS og ikke personlig virksomhed - vil de har lovpligt arbejdsskade - offentligt regnskab og ikke fradrag for tab i startsår

JA mange vil, men husk den rådgivning. Husk også at rådgive om at med 1 krone i kapital skal man til at låne penge til selskabet mod markedsrente hvis man ikke har indtægter fra dag 1 men udgifter til den lovpligtige arbejdsskade/erhvervkonto i bank/stiftelsesomk. og meget andet http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html Rigtigt mange spørgsmål her og i facebook viser mange der med stor fordel kunne ha haft personlig virksomhed. Ikke at man IKKE skal stifte selskab - det er bare så langt fra universalløsningen med IVS

Husk at orientere om ekstra omk ved holding - der stiftes tonsvis af holding folk fortryder http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html 

At stifte er så let som intet - men rådgivning er det afgørende - inkluder det på individuel basis 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Adventure House IVS StiftIVS.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I know. 

90 % af alle de kunder jeg har haft indtil videre har jeg også haft en form for kommunikation med hvor vi lige netop har snakket om de ting der. 

Har også forsøgt at komme omkring tingene inde på siden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Duelund Thode Nielsen:
en form for kommunikation med hvor vi lige netop har snakket om de ting der. 

jeg synes du skulle lave en form for checkliste  så folk er klar over forskellene - personlig virk og selskab - og alle faste omk -  type http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html   eller meget gerne bedre (tager mod forslag til en hver tid)

Vi skal ha så mange som muligt til at træffe valg på kvalificeret grundlag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Adventure House IVS StiftIVS.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide Smile Den kommer i den nærmeste fremtid 

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej John Hannover

vi er 4 der går og tumler med en ide om at starte op et firma i tyskland med en kundebase i danmark og spørgsmålet er om de indtægter vi får i danmark skal reg. på et cvr.nr i danmark eller kan vi nøjes  med den reg. vi har i tyskland

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget i vejen for, at et tysk selskab kan ha salg i DK uden at ha dansk CVR men der er grænser for hvornår et selskab skal momsregistreres i DK som jo så kan betyde registreringskrav. Jeg husker ikke tallet for krav om momsreg. Der er også særlige momskrav for ydelsessalg i EU med lokal moms registrering http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/nye-momsregler-for-en-del-ydelselssalg.html som kun gælder for salg til private i EU men det kræver ikke eget selskab som sådan, blot momsregistrering

Der kan så være mange andre ting - skat for ejere ud fra hvor drives aktiviteter fra - og  betalingsløsning - er det besværligere for tysk selskab at få dansk bank og betalingsløsning - ikke mulighed for dankort mig bekendt (som ikke som sådan koster mange kunder men jo betyder højere omk ved visa delen af visa dankort)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)