Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i nogle gode seo bureau, der har fokus på mindre webshops seo?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seonaut

Jeg synes det er en ret lang periode (12 måneder) at skulle binde sig på, ved jeres abonnent. 

 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg arbejder selv hos firmaet http://www.seogruppen.dk/ og er selvfølgelig også lidt farvet her men vil klart anbefale dig, at tage en dialog med os for vi som firma er vant til, at arbejde med mange forskellige størrelser af webshops.

Vi vil bl.a sørge for, at du føler dig tryg og er med i hvad der skal ske og sørge for, at der kun sker ting med din webshop, som du ønsker. Men det kan vi forhåbentlig tale mere om hvis du vælger at kontakte mig.

Så jeg tænker, at skulle det have interesse hos dig så kan du sende mig en mail på ac@seogruppen.dk og så skal vi nok sørge for at skræddersy et tilbud som passer lige til dit behov Simon. Jeg tænker at sammensætningen af prisen, ekspertisen og længden af aftalen vil passe dig rigtig godt.

Så jeg håber at høre fra dig, så vi kan få din webshop rigtig frem :) og hvis ikke så håber jeg du finder det du søger.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)