Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til prototyper af møbler. (Smed og snedker)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg søger en smed/maskinarbejder og en snedker til fremstilling af prototyper af diverse møbler og brugsgenstande. Skal bruges til fremvisning på diverse messer og design konkurrencer i Danmark og udlandet. Designeren er Sabine Appel fra VIA Design, furniture design linjen i Herning. Billeder nedenfor er et lille udsnit af hendes arbejde. Vi snakker teknisk og der er styr på materialevalg mm men har ikke adgang til maskiner som profilvalse, svejseværk og andet træ bearbejdning. Ideelt har du adgang til værksted i "fyraftens timerne" og har interesse i design og muligvis serie produktion af møblerne i fremtiden. 

Vi (Sabine er min kone) er bosat i Århus og søger et værksted/person i områder heromkring.  

Jeg hører gerne fra alle der kan matche ovenstående og/eller kender nogen der kender nogen. 

Forsat god weekend derude.

/Martin. 

(mobil 2641 2715 eller 21623202 / www.m-nielsen.com) 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Kan være ham her kan bruges: http://www.kjeldtoft.com 

Jeg kender ham ikke personligt, men har set flere henvise til ham når der efterspørges snedker-arbejde - og så holder han vist til ved Brabrand. 

Fede møbler btw. :)

Held og lykke med projektet. 

Mvh Uffe

Fra Midtlangeland
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Fra  Spodsbjerg Maskinværksted Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Bor desværre ikke lige omkring Århus, men kan muligvis nok være behjælpelig med diverse prototyper / møbler. 
Har de mest gængse maskiner på værkstedet, og har tidligere lavet lidt inden for kundespecifikke møbler.

Mvh

Mikael Jensen
Spodsbjerg Maskinværksted

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MArtin,

Vi kunne påtage os smede opgaverne med sikke hed. Har selv ingenører ansat vi har tilgang til 3D scannere og kan hurtig udfører prototyper enda for en relativ for-

nuftig pris. Arbejder i Solid Works og Autocad.

Tærarbejde er mange ting vi er igang med, at udvikle nogle møbler for et dansk firma i egetræ og MDF plade og vådlakereng.

Vi ligger i Polen og jeg har boet i Polen 17 år og vil gerne give dig et tilbud på din opgave. Vi producerer høj kvalitets emner skræddersyet til vores kunders behov.

Min mail er cw@nordmet.pl

Telefon 0045 20621511

Polsk nummer 0048 663457063

Mange Hlsener Chrsitian

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Ja du ligger nok lige langt nok fra Århus, hvis det er den Fynske Spodsbjerg :)

 

Jeg gemmer dine kontaktinfo såfremt der skulle komme noget aktuelt med KBH/Fyn designere.

 

/Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Har du noget hjemmeside/billeder af tidligere møbel opgaver i har løst?

Hvor er i placeret i Polen?

/Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vi er ved, at udføre en ny hjemmeside, men jeg kan sende dig nogle billeder til yderligere orientering.

Vi ligger ca. 25min fra lufthavnen Modlin /Ryanair kbh. Warszawa)  50 km. fra warszawa.

Jeg har emial CW@nordmet.pl og telf 004520621511

Hører gerne fra dig eller modtager din email adresse for videre kommunikation.

Mange Hilsener Christian

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Smid gerne billeder på martin@m-nielsen.com så kontakter jeg dig efterfølgende.

God påske :)

 

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du kan hive fat i www.fuglsangmøbler.dk. Jeg ved at de har forbindelse til mange i branchen og de fungerer som underleverandører til mange snedkere. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)