Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halv pris på opsætning af Facebook kampagner i hele uge 12.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse/VIMESO kan i den grad anbefales! Jeg har været så heldig at følge med fra begyndelsen af, og det kan tydeligt mærkes, hvordan Lasses kompetencer og erfaring afspejles i hans arbejde.

Stor thumbs up herfra! 

 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

DanielNeutrons:
De kan klart anbefales at få hjælp af!

Jeg har fået lavet Facebook Ads af Lasse fra Vimeso - og jeg har ikke andet end ros tilbage. Den mand kan sine ting, og formår også at få ads'ene til at give en masse salg. Han er altid nem at komme i kontakt med, og hjælper meget gerne hvis man har spørgsmål. Vi havde nogle bekymringer inden samarbejdet, men de blev skudt ned med det samme - det har ihvertfald betalt sig at få hjælp til det af Lasse. Så vi sender de bedste anbefalinger videre!"

Brug tilbuddet mens det er der - det vil i ikke fortryde ;-)

Du kan måske forklare lidt nærmere om, hvilke resultater I har opnået ?

Og hvilke bekymringer i havde forinden ?

Det er altid rart med en forklaring, og hvilke branche du befinder dig i, du er jo anonym på din profil her på Amino.

Så ved at søge der får man ikke nærmere i vide, hvem du er og i hvilke branche m.m.

Forstår du ??? 

Så nu har Lasse fået et bump på sin egen tråd.

Næsten alle brancher passer ind på Facebook, Ib - Det handler bare om indhold, samt hvilke mål man har!

Vi har stadig plads - Så tilbuddet er også gældende i denne uge :-)

Hop ind forbi Vimeso.dk og udfyld vores formular - Så vender vi tilbage, så hurtigt som muligt :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)