Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback af ny webshop med kontorartikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu har jeg fulgt lidt med her i en periode, og jeg synes at der generelt set er noget rigtig konstruktiv kritik af diverse sider.

Jeg har arbejdet med at opsætte min egen webshop i nogle måneder, og er nu klar på at vise lidt frem.

Husk på at siden stadig ikke er færdig, og jeg har endnu ikke reklameret med den. Der mangler at blive indtastet en masse produkter, det er jeg klar over.

Al feedback / kritik vil blive taget til efterretning.

www.nordicofficesupplies.dk

På forhånd mange tak.

Simon

Nordic Office Supplies

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Youngmedia I/S Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvis jeg var dig, ville jeg nok prøve at fjerne nogle elementer fra forsiden. Jeg syntes denne ser en anelse rodet ud, man får rigtig mange forskellige informationer på samme tid.

Dine sidebars i venstre og højre side står forskudt fra hinanden, hvilket jeg også syntes giver en smule anledning til forvirring.

Din navigation rundt på siden (menuen) fungere rigtigt godt, det er nemt og hurtigt at finde de produkter man leder efter. 

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nils, Det vil jeg få kigget på med det samme. Jeg havde selv leget med tanken om at skære nogle af de banners / elementer på forsiden væk, men det er altid rart med andres mening. Tak for din feedback. Mvh. Simon
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)