Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene penge? Har du et netværk i sportsbranchen? Så læs her!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg driver en virksomhed ( www.sportsact.dk ) som primært sælger sportsplejemidler og træningsudstyr til sportsklubber, behandlere, foreninger, centre såvel som privatpersoner. Konceptet er enkelt, men funktionelt. Sportsact vil give kunden de bedste priser og service, så de kan spare flest mulige penge ved køb af materialer. Især klubberne er der fokus på, da mange foreninger/klubber sidder med en stram økonomi, og ved at tilbyde dem bedre løsning ifbm. indkøb af sportstape, harpiks, isposer mv. så er det muligt at hjælpe dem til en bedre økonomi. 

I den forbindelse kan det være, at jeg kan bruge lige netop DIG, da jeg søger personer med et bredt netværk i sportsbranchen. Det kan være kendskab til behandlere (fysioterapeuter, kiropraktorer mv.), sportsklubber, foreninger osv. 

Send mig en privatbesked eller send en mail til rbl@sportsact.dk, hvis det er dig, som jeg har brug for. Så kan jeg uddybe projektet og vi kan sammen finde en god løsning for et samarbejde.

Mvh.

Rasmus

.

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være nogle blandt Jer aminoer som kan passe til ovenstående :-)

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu står der godt nok i overskriften : Vil du tjene penge ? Hvis du skal have nogle henvendelser, så tror jeg du skal fortælle lidt mere om hvordan man tjener de penge og hvor meget man evt. har i udsigt at tjene. Der er mange her på Amino, som skriver sådan et indlæg, og så bliver det forventet at man knokler 24/7 for ingenting....100% provisionslønnet....stiller bil til rådighed m.v Jeg tror der er mange som gerne vil vide om der er en gulerod i det her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)