Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg skal have lavet en webshop til mit stofsalg og jeg ved intet om sådan noget, så søger en der kan lave det hele for mig. Håber der er nogen der kan hjælpe, evt. Kan vise hvad de har lavet af sider før? 

På forhånd tak 

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Momex Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere info om siden m.m, kunne være rart :) - Og så håber jeg også, at du er med på at det koster penge. ;) Så flere detaljer om projektet og hvor mange penge har du at gøre godt for?

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig koster det penge, har da på ingen måde regnet med at der var nogen der ville gøre det gratis :) jeg har nogle sider som jeg kan henvise til i pb som jeg tænker skal være i stil med

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Hvis du endnu ikke har fået hjælp til din webshop skal du være velkommen til at smide mig en mail på kth@kasperhoejriis.dk.
Kan lave en super shopløsning med tilhørende grafik og søgemaskineoptimering alt afhængig af hvad du har behov for :-)

Tøv ikke med at kontakte mig på mail for at få en snak omkring dine behov - kth@kasperhoejriis.dk

Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja 

Det lyder bestemt som en opgave som vi meget gerne vil komme i betragtning til! 

Vi har allerede udarbejdet mange webshops for vores nuværende kunder. Du kan se et uddrag af disse på vores referenceliste

Jeg vil meget gerne høre fra dig pr. mail, med en uddybende skrivelse om dit projekt, samt dine behov. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en god snak omkring hvilke muligheder du har. 

Håber på at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)