Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvor meget jeg har tjent på at blogge i 12 måneder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For 12 måneder siden startede jeg Onlinebijobber.dk - hvor jeg blogger om passiv indkomst og om at tjene penge online.

I dag - cirka 12 måneder efter - gør jeg status på den vanvittige rejse i dette fødselsdagsindlæg.

Her kan du bl.a. se hvor meget jeg har tjent på at blogge de første 12 måneder, hvor mange besøgende jeg har og hvordan en enkel tjeneste fra Martin Thorborg var med til at launche bloggen ud i det ydre rum (eller tæt på!)

Hvis du har brug for et par gode råd til at starte en blog eller lave et digitalt produkt, så skriv endelig en kommentar i denne tråd.

PS: Tusinde tak til jer, der allerede følger bloggen. You Rock!

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med dit første år.

Har personligt selv fulgt en hel del med de sidste par måneder inde på din side :-)

 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Peter.

Det er en fantastisk følelse at dele det man brænder for med andre glade mennesker :)

Vi tales ved, Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspirerende Tue. Jeg glæder mig til at læse dig hver 14-dag, når jeg da engang liige har catchet up på læsestoffet. Men som sagt, inspirerende.

Mvh.

P.S Kan du have en formidabel dag med din lille pige, tillykke med hende!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)