Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigere alternativ til Simplero?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen af jer, der kender til et billigere alternativ til Simplero?

Jeg synes, Simplero ser rigtig godt ud, og de er efterhånden også ved at dominere markedet for online produkter.

Men jeg synes godt nok, at start-prisen på 100 dollars om måneden er meget, når man skal søsætte sit første lille online produkt...

Er der kun mig, der synes, prisen er lidt høj?

Og kender I til alternativer, jeg skal kigge på først?

Tak Smile

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går ud fra, at du tænker på at sælge digitale kursusforløb med månedlige betalingsrater.

Der er bl.a. følgende muligheder.

  • Løsninger der involverer Paypal. Det er ikke optimalt, for de tager ikke mod "rene" Dankort. Kun Visa-Dankort, MasterCard osv., men det tager ikke lang tid at sætte op og der findes en masse plugins der kan hjælpe dig med at tage mod betalinger på denne måde.
  • Løsninger der involverer Nets. Her kan du lave abonnementsbetalinger for "rene" Dankort sammen med Visa- og MasterCard m.fl. Du kommer også til at vbente et stykke tid på at blive godkendt sammen med at der er et årligt gebyr der skal betales for at få indlæst dine betalinger gennem Nets.
  • Få dine kunder til at lave (automatiske) bankkontooverførsler til dig. Du skal så løbende manuelt forlænge abonnementet for din kunde i dit system. Det er en del manuelt arbejde.

Hvis du kun skal sælge samlede pakker (Det kan f.eks. være e-bøger eller kursusforløb) kan du bruge Saxo Publish. De har en lettilgængeligt brugerflade der hurtigt får dig i gang med at sælge din egen e-bog eller dit eget kursusforløb.

I øjeblikket er det ikke muligt at få månedlige abonnementsbetalinger gennem Saxo Publish, men hvis du har interesse i det, synes jeg, at du skal kontakte Saxo Publish herfra og opfordre dem til at åbne op for abonnementsbetalinger hurtigst muligt. Det er der flere andre her fra Amino der har gjort, men jo flere desto bedre, så vi kan få et billigere alternativ til Simpleros høje priser.

Saxo Publish kan også bruges, hvis du vil teste dit produkt, inden du tager det videre på et andet system, som f.eks. Simplero. Så ved du om det sælger, inden du begynder at betale $100+/md. for at bruge Simplero.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Bjarke (som jeg først har set i dag).

Super interessant alternativ! Og ja til en noget bedre pris (gratis) ;)

Det med månedlig abonnements-betaling har jeg ikke brug for, da kurserne skal betales på én gang.

Så Saxo Publish skal da helt klart afprøves! Og om ikke andet, så for at teste mit produkt, som du skriver. 1000 tak for tippet :)

Maria

P.S. Er der andre alternativer, så hører jeg stadig gerne om dem Big Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil høre hvad din erfaring med Saxo er - er det stadig noget du bruger eller bruger du Simplero eller et alternativ?

Jeg søger lige nu et system hvor man starter på et site og her kan tilmelde sig et kursus - med betaling en enkelt gang.

Ville være super om du har lyst til at dele dine erfaringer da jeg er lidt lost udi det marked :-)

Pft. og en dejlig weekend fra

Zuzan Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg droppede hurtigt tanken om Saxo, fordi jeg hørte om EasyMe. Super nemt system, der på mange måder minder om Simplero, men til en lidt mere overkommelig pris. Det kan jeg varmt anbefale.

God søndag :)

Maria

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Må man spørge hvad du sælger?

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger p.t. ingenting ;)

Men jeg har tidligere brugt Easyme til booking og har også afprøvet det med henblik på salg af online produkter og online kursus-forløb.

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikker Easyme som begynder, det bruger jeg også. Men det er svært at skalerer op.

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

OK - og tak for input - når du siger svært at skallerer op er det så i fht. andre funktioner eller plug ins?

Dbh.

Zuzan

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zuzan

Du er begrænset af de funktioner Easy tilbyder, Det er ikke som nogen af de andre hvor der er en masse 3 parts plugsin. Når det er sat, så kan Easy ikke det samme som de andre, det ligger lidt i midten men med en booking funktion, hjemmeside, Service webshop og mulighed for video. Claus som ejer det er MEGET lydhør over for forslag og udvikling, selv om tingene engang i mellem skal forklares a flere gange. Han er en travl herre :D

I bund og grund er jeg tilfreds, indtil videre, men min bix er også meget lille :=)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)