Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med Amino eller gør det selv???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino (brugere og administratorer)

Jeg har fået en god ide som kommer til at ændre virksomheder verden over

Jeg er villig til at indgå et 50-50 ejerskab og som jeg ser det har jeg to muligheder

  • Amino samarbejde med, web/app og reklame kampagne 
  • Passiv investor, reklame kampagne og app/web udvikler firma, 
Har i erfaring i samarbejde med Amino eller er det lettere med en passiv investor?

Ellers har jeg tænkt lidt på at lave : Lugtesalts brændalarm/ventilation (hotel/sikkerheds branchen) eller en online anonym bank

Hilsen Dollars, fra Aalborg

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Den nemmeste måde at få dit spørgsmål besvaret på, er nok at præsentere ideen for Amino. Umiddelbart kan jeg ikke komme med andre forslag, da der ikke er særligt mange oplysninger. Det eneste du skriver er, at du har en ide, som kan ændre verden, og det tror de fleste iværksætteri jo sikkert før eller siden. Spørgsmålet er så om ideen er så god, som du siger, og dette vil nok kræve lidt flere informationer for at kunne fastslåes.

Mvh Thomas
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret Thomas

Hmm jeg kan jo ikke fortælle om ideen. men da jeg læste indlægget om 10 års jubilæum om de forskellige som Amino er gået i samarbejde med

Har i hørt om hvordan det går med deres samarbejde og hvordan det startede?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du har en målgruppe på 3-6 personer, men du slår dit spørgsmål op i et offentligt forum.

Det signalerer i sig selv, at du bare SLET ikke har det, der skal til for at realisere din idé. 

Hvis du ikke er i stand til at finde ud af, hvem du skal stille spørgsmålet "Vil folkene bag Amino samarbejde med mig om mit projekt?" til, så er sandsynligheden for, at du magter alle de andre ting, som en indtagelse af verdensherredømmet omfatter, helt usandsynlig.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans tak for dit svar

Hans Stokholm Kjer:

Det signalerer i sig selv, at du bare SLET ikke har det, der skal til for at realisere din idé. 

indtagelse af verdensherredømmet omfatter, helt usandsynlig.

Hmm ja og nej, er ved at dø i advokat regninger... og det gør mig rastløs/magtesløs fornemmelse. Min retsag har givet mig massere af tid som jeg ikke plejere at have, (og det gør mig opfindsom)

Men jeg har mine begrænsninger, alle mine dollars går til advokater-bil-hus. Jeg har selv tænkt på at kode siden og appen men det her skal gøres professionelt
Jeg ved godt at alle udviklere og designere vil betales men det eneste jeg kan tilbyde er %er. 50% af et godt nyt koncept som forhåbentlig kommer til at tjene massere af dollars/millioner

Jeg har også overvejet at bruge en form for crowdfunding (men er det ikke bare det samme som at forære min ide væk?)

Ej jeg er 100% seriøs, jeg har lavet skitser og beskrivelse til det hele 

Hahaha jeg skal ikke ud i noget Nazi verdenshersker, jeg vil bare tjene penge

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dollar's:
det eneste jeg kan tilbyde er %er. 50% af et godt nyt koncept som forhåbentlig kommer til at tjene massere af dollars/millioner

Hvorfor beholder du ikke bare de 100% selv, og investerer de få penge der skal til og betaler udviklere+designe for at lave det hele for dig?
Således kan du blive millionær selv istedet for at forære halvdelen væk.

Der er kun én grund til at du ikke gør det... - Du ved det er ret usandsynligt at du tjener dine penge hjem igen.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Heyo Dollars kan du lige sende mig en PB med lidt flere detaljer om din ide hvis den er så god som du siger så kender jeg en Arbejdsløs indisk datalog og du må godt få hans kontakt oplysniger såfremt at jeg kan lide din ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)