Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er underordnet hvilke webshop du gerne vil kører set med google briller.. responsive har ikke ret meget med backend at gøre.. det er frontend (theme) og her vil alle webshops passe ind.. hvis man kan få lov til at redigere css.

Hvis jeg skulle vælge en webshop løsning så vil det mit foretrukne valg være magento, men wordpress, presto, joomla, drupal, oscommerce osv..  er heller ikke helt dårligt

Det kommer helt an på antal produktur du gerne vil sælge og integrations muligheder. Det kan være en dyr fornøjelse at vælge en løsning som er vanskelig at integrere med andre platforme.. derfor skal du altid udarbejde en behovsanalyse og herefter undersøg TCO og til sidst vælge et produkt.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke underordnet hvilket webshop system du kører i forhold til SEO. Responsivt webdesign er ganske rigtigt frontend, men hastighedsoptimering, interne navigations og link muligheder, m.v. kan justeres forskelligt afhængigt af system.

Jeg kender WP Woocommerce, som faktisk er ok i frontend.

Drupal skulle være ret krævende at holde opdateret.

Presta, Joomla og oscommerce er også nævnt tidligere, så jeg skal måske omformulere mit spørgsmål til at gå på hvilke fordele og ulemper der er ved de forskellige systemer

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del sammenligning på nettet..og alt de underlæggende ting du nævner er også muligt med alle frameworks/produkter

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Mikla IT Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilke integrationer og andre funktioner du vil have i siden. Jeg vil anbefale at du kigger på WordPress og WooCommerce som en mulighed. Og ellers er Magento den store spiller på markedet.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at tage et kig på Joomla/Virtuemart.

Måske lidt tricky at få kørende sammenlignet med eks. Woocommerce, men med Joomla som en del af løsningen er der rigtig mange muligheder hvis siden skal være andet end bare en shop. Masser af templates og plugins at vælge imellem.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har en "købmandsdel" og en "webshop/marketing" del.

Som nævnt i mit oprindelige spørgsmål, er det et must at være mobilvenlig pr. 21. april.

Købmandsdelen skal selvfølgelig være til at integrere med et nuværende system i en eller anden form, samt visninger, sorteringer, opdateringer, m.v. som er lette at udføre. Groft sagt kan dette punkt siges at være backend.

Webshop delen (frontend) skal være lavet i responsivt design, hvilket de fleste, hvis ikke alle, ovennævnte systemer er.

For at være mobilvenligt, skal der kunne hastighedsoptimeres, der er WP Woocommerce god.

Hvad ser du som fordele og ulemper ved det system du anbefaler?

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

som jeg skrev før, responsivt design er blot dit theme/skin du vælger, det har intet med applikationen/software at gøre. 

Hvis du er fortrolig med wordpress, så klø på .. wordpress er et udmærket framework som kan skales og du finder masse vis af gratis plugins til "hastighedsoptimering". 

Magento har en stejle indlæringskurv og kræver en relativt god server .. de fleste billige hosting udbyder understøtter ikke magento... men der findes mange gode integrations muligheder til andre systemer/applikationer da man anser magento som et rigtigt kommercielt værktøj.

et eksempel på integrations muligheder er : uden at have undersøgt det nærmere, så ved jeg der findes magento plugins til e-conomic men ved ikke om der er  WP Woocommerce plugin.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger DanDomain, som fungerer helt fint. Dog skal du være opmærksom på, at det kan skabe problemer, når du bliver en større webshop. Hele systemet er låst, og vi kan kun ændre en brøkdel af det, som vi gerne vil.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

WebDirect:
de fleste billige hosting udbyder understøtter ikke magento

Det ved jeg ikke helt hvor du har fra? Magento kræver basalt set blot php og mysql for at kunne køre. Det samme som wordpress osv. Det kan køre uden problemer hos one.com, unoeuro osv. som er i den billige ende af udbydere.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

GodeToner:
Det ved jeg ikke helt hvor du har fra? Magento kræver basalt set blot php og mysql for at kunne køre. Det samme som wordpress osv. Det kan køre uden problemer hos one.com, unoeuro osv. som er i den billige ende af udbydere.

Well... Tror bare jeg henter popcorn og cola med det samme for ligesom at følge med i den pandora's æske du åbner med det statement Big Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)