Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lånemuligheder til kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg ville høre om der er nogen der kender til  muligheder for at yde lån til kunder, igennem en eller anden bank.

Jeg har en virksomhed der sælger Vinduer samt montere disse. ville gerne have muligheden for at sige til kunder at de kan få det hele på afbetaling, og så giver informationer videre til en banke som overtager fakturaen og overføre pengene til mig med det samme. 

Er der nogen der ved, om der er nogen der vil lave sådan lån

Mvh Bakkegaard. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bakkegaard. Der er mange, der gerne vil købe dine fakturaer, så du får pengene kontant ved udstedelsen og firmaet selv sørger for indkradsning af pengene. Jeg har ingen idé om det, men kunne forestille mig, at de købte dem til kurs 80-90. Måske vurderer de fra gang til gang. Om kunden kan afbetale, vil nok også være en vurdering fra gang til gang.

Google "Vi køber din faktura". Et hit er f.eks. http://www.svea.com/da/dnk/finans1/fakturakob/.

Mon ikke, det er der, du er ude efter?

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bakkegård

Tror det bliver svært. Hvis det er en standard finansiering, hvor kunden ikke først er forbi en bank og blive godkendt til finansiering, så risikere banken at blive omfattet er det man kalder "oprindelig 3. partsforhold" og betyder at de kan komme til at hænge på fx. garantiforpligtelserne. 

Hvis jeg var dig, vil jeg forsøge mig hos Santander Bank og nogle af de andre selskaber, som yder hurtige lån via nettet. Måske de har et setup, hvor du på kundens vegne eller måske bare ude ved kunden, kan søge om et lån for dem. Lidt ligesom man kender det fra fx. Elgiganten osv. 

Vh. 

Morten Refsgaard
Bankpartner ApS 

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til en virksomhed, der laver en sådan afdragsordning gennem deres egne, lokale bank. Hvis en kunde vil afdrage, skal han bare forbi banken og få lavet en kreditvurdering og så kører aftalen.

Det er så banken, der kører sager mod dårlige betalere i de tilfælde, hvor kunden misligeholder aftalen. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Refsgaard fra BankPartner, husk at ved udøvelse af finansiel rådgivning, skal man normalt opnå godkendelse fra Finanstilsynet, herunder tegne en ansvarsforsikring mv. - sådan at kunderne er beskyttet.

Hvis du ikke har det allerede, vil jeg gerne hjælpe dig igang. Du kan blot kontakte mig :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)