Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til annoncering på link side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg håber på nogle gode råd omkring brug af Google Adsense. Jeg har linksiden 123link hvor jeg har indsat nogle annoncer fra Google. Jeg er i tvivl om jeg må indsætte flere annoncer end jeg har, eller helt skal droppe Google Adsense og prøve andre udbydere. Hvad er jeres erfaringer?. Der er lidt indtjening allerede på linksiden, men der er klart plads til forbedring Smile. Jeg ser frem til jeres råd og svar, på forhånd tak!

De bedste hilsener

Cher Pedersen 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok bruge AF netværk som Partner Ads eller liggende hvis du kan finde de rigtige produkter til din side så kan du nok få en god indtægt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg

Tak for dit svar jeg er allerede med i flere AF netværk, men jeg er i tvivl om selve opsætningen af annoncerne. Hvor på sitet er de bedst placeret? eller hvilken type annoncer virker bedst for en sådan link side?. Hvis du har tid vil jeg blive glad for et lidt mere uddybende svar også gerne fra andre aminoer.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke ekspert i Google. Du kan vælge at vise Google reklamer der kan du ikke styre så meget fordi de bruger meget der hvor man ellers har været for at få en til at klikke på en reklame for dem som du har besøgt tidligere.

Men hvis du bruger bl.a. partner ads m.fl. kan du lave at hvis du har en sektion med biler så viser den kun de bilreklamer som de har eller autotilbhør osv. og hvis du har noget med rejser så kan du vise rejsereklamer på de sider hvor du har disse link. Det kræver noget arbejde og opbygge men det vil hjælpe på ind indtæft. Elers er det at få skrevet nogle artikler som man jo også havde i de gamle fysiske aviser.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)