Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30.000 nye varer - hvorfor / hvorfor ikke?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en stor portefølje af varer fra mange leverandører, men har hidtil kun oprettet varer med fuld beskrivelse, som kunden kan bruge til at træffe afgørelse om køb eller ikke-køb.

Internt i firmaet har der imidlertid været et stort ønske om at gøre opmærksom på alle de varer der ikke er oprettet manuelt og enkeltvist i vores webshop og med bossens majoritet blev det besluttet at oprettet knapt 30.000 varer, som kun optræder med nødtørftige informationer og et produktbillede. Eksempel: http://danacordbutik.dk/product_info.php?products_id=30986

Okay, jeg må indrømme, at vi faktisk sælger nogle af disse titler, men det der nager mig er, at jeg jo ikke ved hvor mange der omvendt bliver skræmt væk, når de - efter en søgning - løber ind i en hel stribe af varer med denne beskrivelse.

Hvad er forumments mening om dette?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:
Okay, jeg må indrømme, at vi faktisk sælger nogle af disse titler, men det der nager mig er, at jeg jo ikke ved hvor mange der omvendt bliver skræmt væk, når de - efter en søgning - løber ind i en hel stribe af varer med denne beskrivelse.

Få fat i nogle som er eksperter i Google Analytics og få dem til at sætte nogle filtre op så I kan se hvor kunderne evt. falder fra når de er inde på jeres side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk, at i kan være på kanten af den nye forbrugeraftalelov (§8, stk. 1). Jf. forbrugeraftaleloven, er i forpligtet til bla.a at oplyse produktets vigtigste egenskaber. Idet i ikke oplyser om indholdet, taget udgangspunkt i dit anvendte produkteksempel, vil jeg faktisk mene, at loven gør sig gældende her. 

Link: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666#Kap3

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

Jeg mener faktisk, at i kan være på kanten af den nye forbrugeraftalelov (§8, stk. 1). Jf. forbrugeraftaleloven, er i forpligtet til bla.a at oplyse produktets vigtigste egenskaber. Idet i ikke oplyser om indholdet, taget udgangspunkt i dit anvendte produkteksempel, vil jeg faktisk mene, at loven gør sig gældende her. 

Link: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666#Kap3


Mon ikke "produktets vigtigste egenskaber" er indlysende her? Det er musik af klassisk karakter - det er der ikke tvivl om. 
I øvrig kan man jo rekvirere yderligere oplysninger om indholdet hvis man ønsker det.
Synes faktisk det er OK når der bliver forklaret som der gør.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Arne G.:

Jeg mener faktisk, at i kan være på kanten af den nye forbrugeraftalelov (§8, stk. 1). Jf. forbrugeraftaleloven, er i forpligtet til bla.a at oplyse produktets vigtigste egenskaber. Idet i ikke oplyser om indholdet, taget udgangspunkt i dit anvendte produkteksempel, vil jeg faktisk mene, at loven gør sig gældende her. 

Link: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666#Kap3


Mon ikke "produktets vigtigste egenskaber" er indlysende her? Det er musik af klassisk karakter - det er der ikke tvivl om. 
I øvrig kan man jo rekvirere yderligere oplysninger om indholdet hvis man ønsker det.
Synes faktisk det er OK når der bliver forklaret som der gør.

Der er jo tale om en fortolkning her. Jeg mener en af produktets egenskaber, er hvilke musiknumre der indgår i købet. Nu er loven jo relativ ny, så retspraksis omkring definitionen af "egenskaber" er også derefter. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det fungerer fint. Jeg formoder, at dem der leder efter præcist dén CD godt ved hvad den indeholder - og de har derfor ikke brug for nogen lang beskrivelse.

Det vigtigste er, at selve titlen og artisten er indekseret, så man kan søge på tværs af de 30.000 produkter.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis alle 30.000 titler har den produktbeskrivelse, løber i ind i nogle alvorlige DC problemer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal trackliste på hver enkelt cd, jeg ville aldrig købe en cd uden unik trackliste, da der er stor forskel på om det er en alm. cd, deluxe edition eller import?

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville få sat et noindex tag på alle jeres automatisk oprettede titler. Jeg tror næppe det har en positiv indvirkning på Google, at I pludselig gerne vil have indekseret 20k+ nye produkter, med duplicate content.

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

Fru Hartmann:

Arne G.:

Jeg mener faktisk, at i kan være på kanten af den nye forbrugeraftalelov (§8, stk. 1). Jf. forbrugeraftaleloven, er i forpligtet til bla.a at oplyse produktets vigtigste egenskaber. Idet i ikke oplyser om indholdet, taget udgangspunkt i dit anvendte produkteksempel, vil jeg faktisk mene, at loven gør sig gældende her. 

Link: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666#Kap3


Mon ikke "produktets vigtigste egenskaber" er indlysende her? Det er musik af klassisk karakter - det er der ikke tvivl om. 
I øvrig kan man jo rekvirere yderligere oplysninger om indholdet hvis man ønsker det.
Synes faktisk det er OK når der bliver forklaret som der gør.

Der er jo tale om en fortolkning her. Jeg mener en af produktets egenskaber, er hvilke musiknumre der indgår i købet. Nu er loven jo relativ ny, så retspraksis omkring definitionen af "egenskaber" er også derefter. 

Man kan jo netop få en mail med beretningen om indhold hvis man vil - det er da nok, indtil man kan få tid til at få alt på plads. Mener jeg :-) 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)