Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor (ikke) bruge Shopify?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger et forældet webshopsystem, baseret på OsCommerce 2.2 RC2a, men vil gerne skifte. Jeg er tidligere blevet snydt af et Aminomedlem i.f.b. med etablering af to Magentoshops og med WordPress/WooCommerce brændte jeg adskillige hundrede dollars af på en indisk programmør, for at få gjort det muligt at sælge CD-sange enkeltvist.

Jeg er derfor temmelig hudløs og skeptisk over for patentløsninger, men har kigget på Shopify, som tilsyneladende kan det jeg har brug for. Bedømmelserne af Shopify er imidlertid kun 3,5 ud af 5 mulige stjerner, så jeg er lidt tilbageholdende.

Hvad der de tre vægtigste argumenter IMOD at anvende Shopify?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

der er sikkert en masse der taler imod shopify, men jeg vil sige at ALLE de gange jeg har brug for support eller haft behov for at få lavet små og store tilretninger har de svaret og løst mit ønske, problem eller de har fundet en app der kunne håndtere mine ønsker.

Imod

Intet ejerskab på backoffice

lidt besværlig vareimport filen skal fra exel (gemt som .csv) over i notebook have erstattet ; med , og gemmes på ny

der skal betales % af salget 

Men supporten er f...... iorden og det tæller altså rigtig meget i min bog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De ting du nævner som ulemper, er jeg opmærksom på, men dem kan jeg godt leve med.

Jeg fik en demokonto i går, så jeg er ikke nået ret langt. Lige nu synes jeg det ser indviklet ud at skulle installere modulet "Fetch" og få det sat op til AWS (Amazon S3), hvor det store digitale lager ligger.

Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Shopify og ville KLART vælge wordpress. 

Mulighederne er mange med wordpress. Der er generelt mange her på netværket som kan hjælpe til support og diverse ting, hvis du skulle løbe ind i problemer med din side.  

Det gode ved Wordpress og Woocommerce i dit tilfælde er, at man i woocommerce nemt kan uploade filer og sætte dem til salg. På en wordpress side kan nemmere og ved hjælp af plugins opbygge din egen SEO. Det er meget nemmere at gøre her end i shopify.

Nogle funktioner kommer før til woocommerce, dette er bl.a. det gratis betalingssystem Stripe. 

Sidst men ikke mindst betaler man ikke et månedligt beløb for din hjemmeside med Wordpress. 

Har du problemer med det mindste eller spørgsmål, må du endelig skrive til mig! :-)
Dertil skal det også sige, at jeg også kan finde ud af wordpress. 

Venligst,

Mads Vendelbo
Kontakt@vendelbomedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg HAR forsøgt mig med WordPress med WooCommerce. Alting - undtagen een ting - er perfekt. Jeg har brugt flere hundrede dollars på at få programmeret det således, at jeg, for samme vare, kan sælge både:

- En fysisk CD sendt med posten

- En hel CD som digital download i to valgfrie formater

- Hvert enkelt track på CD'en enkeltvist som digital download i to valgfrie formater

Det lykkedes ikke og jeg har derfor droppet WP/WooC.

Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ked af at høre..

Jeg håber at du finder ud af hvilken løsning du så vil bruge :-)

Held og lykke i jagten! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke lige til "fetch" 

De fleste app udviklere tilbyder at lave de ændringer i din Liquid code der skal til for at få det til at køre.

Jeg har lært at med hensyn til shopify og bruge timer på at finde ud af hvor og hvordan ....... at det slet ikke kan betale sig, hvis jeg ikke kan få det til at fungere inden for f.eks. en halv time, skriver jeg til dem enten shopify eller app udvikleren og 1.2.3 så er mit problem løst.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)