Jeg synes ikke at kunne se andre indlæg om dette emne herinde, så nu spørger jeg lige frit fra leveren:
Er jeg den eneste, der bliver en smule arrig over det administrattionstillæg Post Danmark har sneget ind på deres alle fakturaer? 39 kr. for at få fremsendt en faktura, som jeg kan ikke vælge at få den leveret som mail istedet :-(
Sidste år blev jeg tilmeldt leverandørservice, så jeg synes jo alting burde køre automatisk og ihvertfald ikke kunne medføre et gebyr på 468 kr. pr. år.
Har du overvejet at skifte til GLS? Den eneste måde at vise virksoheder, at man er utilfreds, er ved at reagere og ikke blot "tage imod". Såfremt blot nok kunder forlader PostDanmark, vil virksomheden være tvunget til at reagere. Heldigvis har vi da fri konkurrence på pakkemarkedet :)
Nej det har jeg ikke overvejet, da jeg stadig synes Post Danmark er den bedste løsning til privatkunder. Men det er ikke ensbetydende med, at jeg synes deres dispositioner er ok.
Nej det har jeg ikke overvejet, da jeg stadig synes Post Danmark er den bedste løsning til privatkunder. Men det er ikke ensbetydende med, at jeg synes deres dispositioner er ok.
Mvh. Pernille
Hvad baserer du denne antagelse på? Efter min erfaring, som privatkunde, giver GLS, særligt ved levering igennem udleveringssted, et glimrende tilbud :)
Ja, jeg syntes også det er temmelig irriterende med de 39 kr. Måske ikke lige så meget de 39 kr, men mere at der i det brev jeg fik fra Post Danmark, stod at det var gratis at benytte Pacsoft.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Hvad baserer du denne antagelse på? Efter min erfaring, som privatkunde, giver GLS, særligt ved levering igennem udleveringssted, et glimrende tilbud :)
Jeg var tæt på at få lavet en aftale med GLS om at levere pakker til kundernes adresse. Men da jeg læste betingelserne igennem, så jeg at det ville koste mig (jeg kan ikke huske den præcise pris) omkring 30-40 kr, hvis kunden ikke var hjemme, og pakken skulle retur til deres nærmeste lager, som kunne ligge ret langt væk fra kunden. Hvis jeg ville benytte deres udleveringssteder, så var de ret dyre, og langt fra så billige som den aftale jeg har med Post Danmark, og specielt med SwipBox. Så jeg har indtil videre droppet GLS.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
I lighed med andre, opkræver vi et administrationstillæg pr.faktura vi udsteder til dig. Størrelsen af tillægget er afhængig af, hvordan du betaler dine fakturaer. Du kan opnå en lavere betaling ved at tilmelde dig LeverandørService. Her trækker vi automatisk din betaling, når den forfalder. "
Selve systemet er gratis...... Det er faktureringen du betaler noget for.