Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har 7 spørgsmål til dig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

done

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

done - men jeg tror I skal tænke på, at det var nemt nok at svare - men hvordan vil I bevise rabatten. Jeg kan da godt finde et køleskab til 2000 kr ET sted og et andet sted det samme til 1600 kr og få leverance omgående. Med andre ord, hvordan bliver det tydeligt, at man faktisk sparer 20% hos jer ved at lade jer skaffe ting hjem frem for at ha lager. Det ville i sig selv gøre mig skeptisk, men ja jeg har generelt sagt OK til at spare 20% ved at vente 7 dage på bil/køleskab - selvklart vil jeg det - men jeg tror ikke I nødvendigvis kan overbevise mig om I er 20% billigere end en alternativ pris jeg kan finde.

Ville i stille en garanti ala den man ser hos visse som prisgaranti - at hvis man finder tilsvarende pris andet sted i forhold til jeres, så udbetaler i altid 10 eller 20% af prisen retur??

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Hannover

Mange tak for din feedback!

Du har helt ret i at det er svært, at tage stilling til spørgsmålene uden videre forståelse af konceptet.

Vi er indtil videre ikke klar til at fortælle om konceptet, da det stadig er på "tys tys" plan.

Jeg vil meget gerne inden årets slut sende et link til siden, hvor du forhåbentligt vil få besvaret dine spørgsmål.

"Ok til at spare 20% ved at vente 7 dage på bil/køleskab - selvklart vil jeg det-"

Overraskende nok viser undersøgelsen allerede, at det er langt fra alle (27,2%) folk som har samme holdning som dig til, at spare 10-20% på eksempelvis et køleskab/bil imod at vente 7-14 dage.


Mh. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med John. Når i ikke er mere konkrete, så kan i faktisk ikke bruge spørge skemaet til noget, da folk har andre ting i tankerne når de svare end i har. Det hjælper jer slet ikke med at forstå jeres målgruppe, da data er forkerte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

VIAsger:
Overraskende nok viser undersøgelsen allerede, at det er langt fra alle (27,2%) folk som har samme holdning som dig til, at spare 10-20% på eksempelvis et køleskab/bil imod at vente 7-14 dage.

hvis du havde et 8. spørgsmål, hvor du spurgte om folk ville vente 7-14 dage på køleskab eller bil OG i gav prisgaranti, så køber altid ville få det til 20% under prisen et andet sted på nettet - så måske i ville få andre svar.

20% rabat i forhold til hvad? Jeg har lige købt muskusfjer dyne til barnebarnet i Coop til medlemspris af 900 i stedet for normal pris 1800 100% rabat kunne man sige - men hvad er 20% rabat i forhold til. Hvad hvis andre sider giver 40% rabat på samme vare du giver 20% på?

Hvis jeg ikke er sten sikker på, at køleskabet er 20% under samme mærke andre steder - så kan jeg ikke bruge 20% til noget større.

Lover I mig, at jeg kan mase prisen på mit køleskab ned ved at trykke forhandlerne på maven og google pricerunner osv OG så får jeg 20% yderligere hos jer - så venter jeg 7-14 dage. Det er bare for at illustrere det problem i vil kunne løbe ind i

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig med John. Det er et godt eksempel. Fx Amazon i UK hvor man kan købe næsten alt, selv kød! Det meste ligger vel mindst 10-20% billigere end jeg kan få det til i de fysiske butikker og andre webshoppe. Tvivler på at det varer længe før Amazon tager turen til Skandinavien, og så er det ikke sjovt at drive rabat koncepter eller webhops i dk.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Hannover og Jannik Hansen


Vi er klar over, at folk vurdere med andre øjne, når/hvis der stilles en prisgaranti, og at folk vil være opmærksomme på hvad rabatten ydes ift. (f.eks. markeds billigeste pris, mest attraktive forhandler, forhandlerens beliggenhed m.m.)

Jeg/vi forstår at spørgeskemat på ingen fornuftig forretningsmæssig måde "giver god mening", og jeg ville meget gerne fortælle, hvordan vi skuer tingene sammen, hvilke jeg er overbevist om ville fremme forståelsen. Da vi internt har aftalt ikke, at tale om konceptet (og hvad vi lover), vil jeg hellere give blankt end halve svar, da det halve svar jeg kunne give til jeres spørgsmål, ville få jer til at tro at vi var skrup skøre.

 

Jannik Hansen, jf. din kommentar "Når i ikke er mere konkrete, så kan i faktisk ikke bruge spørge skemaet til noget" jeg er tilbøjelig til at sige, at vi med dette spørgeskema ikke kan finde frem til, hvor vi har kunden 360 grader, men da vi som ovennævnt ikke kan gå i detaljer med konceptet, er disse faktorer defor dem vi må vurdere på baggrund af. Som det fremgår af spørgeskemaet, er en af de ting der ligges meget vægt på "vil folk vente" og "hvilke aldersgrupper er villige til hvad", og de tal kan du (Jannik Hansen) set udefra måske mene, at vi ikke kan bruge til noget, samtidig med at det er dem vi ligger under hovedpuden.

Mh.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mente faktisk min feedback meget positivt.. Du må ikke forstå mig forkert. 

Jeg har alt for tit taget den forkerte beslutning, fordi jeg ikke havde det rigtige data grundlag :-)

Mener bare ikke du helt får det fulde billede... Thats my only point!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)