Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sammerarbejde med firmaer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes yes. Så har jeg lige et lill spørgsmål. Nu kunne jrg så godt tænke mig at starte en hjemmeside, hvor jeg kan tjene lidt penge på. Jeg ved at man kan sammerarbejde med nogle firmaer, som f.eks. Www.miniinthebox.com hvor man bliver partner med dem, og tjener 10% af indkomsten, som sker via ens hjemmeside. Men er der andre hjemmesider, som maN kan gøre det med? Og er det i overhovedet taget klogt at gære det? Man kan vist også sælge ebøger eller noget i den stil, men hvem skal man så sammerarbejde med? Nu tænker jeg mest på at jeg kun er 16, og vil nødig rude mig ud i nogle problemer. Derfor spørger jeg profferne nu! :) håber der er nogle der kan hjælpe mig! :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal bruge en myndig til at eje sitet som kan indgå aftaler om affiliate reklamer for dig. Men det er altså ikke helt så nemt som du formoder. Du tjener 10 gange så meget og har 1/10 omkostninger hvis du går fra dør til dør og tilbyder at vaske biler for 50kr. Eller at slå græs med ejerens maskine for 100kr.

Du kan finde andre affiliate muligheder på sites som cj.com euroads.? partnerads.dk

Du kan regne med at ca. 1-2% af dine unikke besøg klikker på en reklame der i snit giver dig 1kr. - bruger du 1000 kr. på et site skal du derfor have 100000 unikke besøg blot for at få din investering hjem, men du har måske brugt 50timer på at skaffe kunder og 1000 timer på sitet på et år - så du er måske nede på at tjene 1kr. i timen som du skal betale skat af. Så ved du godt at 100 kr. skattefrit er ret godt for en græsplæne!!!

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ni er det så også mere fordi jeg allerede har et arbejde og vil gerne tjene lidt penge ved siden af.

jrg har tjekket, og efter hvad jrg kan finde må jrg godt have hjemmeside, så længe jeg ikke tjener over 50.000 eller noget i den stil. Nu tænkte jeg mere st blive partner med en allerede eksisterende hjemmeside. Så jeg valgte nogle produkter ud fra deres hjemmeside, og hvis de så køber der over min hjemmeside, bliver pengene og handlen videresendt til dem og jeg får selv en andel af det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)