Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords-firma søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg forhører mig her for at høre,

om der er nogle der har gode erfaringer med nogle professionelle

adwords-firmaer, som har styr på det de laver.

Dvs. som kan skabe resultater og

kan navigere rundt i systemet - nærmest med lukkede øjne.

Jeg er sådan set ligeglad om det er 20-årige eller 40-årige som styrer det,

de skal bare vide hvad de laver.

Beklager hvis det er det forkerte

sted at spørge om sådanne ting, men I ved jo så meget om alt muligt :-).

- William

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig på thomas@mark-marketing.dk

Hilsner,

Thomas 

referencer mm. kan ses på mark-marketing.dk

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William. 

Jeg kan se, at du ikke tillader at man sender en privat besked til dig her på Amino. så prøver lige her.

Jeg er en freelance Adwords ekspert, som tager en noget lavere timeløn end de fleste bureauer gør. Du kan se alle mine referencer på denne hjemmeside www.malano.dk, hvor du også kan læse mere om mig :) 

Hav en god dag.

Venlig hilsen

Mads N. Lauridsen 

 

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Jeg arbejder selv hos firmaet http://www.seogruppen.dk/ hvor vi har stor erfaring med AdWords og Google Shopping, hvis det skulle have nogen interesse. 

Så du må meget gerne skrive til mig på ac@seogruppen.dk, hvor vi kan give dig et helt uforpligtende tilbud, som er skræddersyet lige til dit behov.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Jeg vil da meget gerne byde ind her! Smile 

Jeg har arbejdet professionelt med Adwords og div andre online marketing-aktiviteter i mange år efterhånden. Jeg har været ansvarlig for og selv bygget Adwords-kampagner hos både TDC og Viasat med ekstremt stærke resultater (løftede salget og sænkede omkostning pr. ordre, efter at have opsagt bureauer for at bygge og optimere selv) og arbejder nu som selvstændig konsulent, hvor jeg hjælper forskellige små og mellemstore virksomheder med de samme ting. 

Hvis du allerede er i gang med Adwords, så har jeg lige nu et tilbud om GRATIS GENNEMGANG af dine Adwords-kampagner, hvor du får en rapport med masser af input til mulige forbedringer af dit nuværende setup - du kan se tilbud samt eksempel på rapporten her. Og hvis du ikke allerede er i gang, kan jeg selvfølgelig også hjælpe dig med det.

Mange hilsner

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen William

Jeg vil igen lige smide os hos SEOgruppen op på bordet igen, hvor jeg med dette tilbud http://seogruppen.dk/adwords/adwords-basis/ vil kunne skaffe dig en hel afdeling af vores produktionsteam med masser af erfaring til en utrolig god pris.

Jeg kan endvidere tilbyde dig vores Google Shopping pakke http://seogruppen.dk/google-shopping/google-shopping-basis/

Her vil I for blot 700,- ekstra også modtage vores Google AdWords pakke.

Jeg håber det er noget du søger.

Du vil også kunne se nogle af vores referencer på vores side ellers så håber jeg du skriver eller ringer til mig på henholdsvis ac@seogruppen.dk 82139567

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)