Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at lave tegningerne for en ny hjemmeside, jeg gerne vil have programmeret.

Kendetegnet for den er, at det skal være en hjemmeside, hvor man kan deltage i forskellige turneringer i forskellige online spil. 

Hjemmesiden skal være en blanding af Pokerstars software og den her hjemmeside: https://ebettle.com

Mit spørgsmål til jer er derfor, hvem I vil anbefale mig at kontakte til programmeringen af den? Skal jeg vælge et dansk firma eller skal jeg overveje at finde noget i udlandet? Hvad er jeres erfaringer? Jeg er kun kendt i WordPress, og jeg er ret sikker på, at det ikke ville kunne klare sådan en opgave her. 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper

Jeg har god erfaring med at få lavet ting i udlandet, der er rigtigt mange rigtigt dygtige, og du kan her som regel få en billigere pris på din opgave end du kan med danske udviklere - men når det er sagt, så skal du passe på med at det ikke bliver for billigt - "If you pay peanuts you get monkeys" Wink - du kan se lidt tips og tricks her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/ . 

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig, jeg hjælper gerne med dit projekt

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det er rigtigt, at du ikke lige får løst en sådan opgave i WordPress el.lign.

Jeg har programmet et ret godt web system, som jeg nu sælger igennem www.realweb.dk. Det har allerede en hel del af de ting, du har brug for, implementeret. Der skal naturligvis bygges lidt på, som jeg ser det, men da systemet er lavet object orienteret, så er det meget nemt at udbygge det og genbruge en masse funktionaliteter. Jeg har dog brug for noget mere info om, præcis hvad systemet skal kunde, hvis jeg skal hjælpe dig. Du er velkommen til at give mig et ring.

Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at jeg kan lave det både bedre og billigere end udenlandsk arbejdskraft :-)

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Thomas Skytte:
Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at jeg kan lave det både bedre og billigere end udenlandsk arbejdskraft :-)

Tjah... Hvis du ikke var det, så skulle du jo nok finde noget andet at lave ! Wink

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke, der er pænt mange i Danmark, der laver ting både dyrere og dårligere end i udlandet og stadig lever fint af det Wink

Mvh.

Thomas

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Skytte:
Mon ikke, der er pænt mange i Danmark, der laver ting både dyrere og dårligere end i udlandet og stadig lever fint af det Wink

Men mon ikke de også ville sige at de lavede tingene både billigere og bedre end i udlandet :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg har brugt Morten Hjorth Nielsen og hans time, de er ikke færdig med min opgave endnu, men jeg kan kun sige godt ting om dem og deres måder at arbejde på.

Så hvis du vil skrive dansk, så bruge Morten, ham kan jeg stå inde for. Smile

De er ved at lave et online spil for mig, så der gå nok noget tid, før jeg kan vise dig hvor gode de er Wink

Hilsen Nikolaj

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nikolaj

Jeg takker for de pæne ord Smile

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt. Men selvom kvaliteten kan variere, så er prisen jo ret nem at måle på :)

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt Morten.

Thomas... Det kan godt være jeg læser det forkert, men skrevet du, at man kan se hvor god en programmør er, bare på prisen ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)