Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce, Groups og Login?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er i fuld gang med at lærer, at opsætte en WooCommerce med Groups. Det er mening at folk skal købe adgang til indholdet bag muren, og her kommer mit sikkert meget nybegynder spørgsmål. Hvordan eller hvad skal jeg bruge til at folk kan oprette en bruger, samtidig med de taster navn, adresse og betaler m.m?

De har det i denne video (2:45, de går hurtigt overdet) fra woothemes.com men kan ikke finde nogle indformationer om hvordan de gør det! Kan du hjælpe mig?


God søndag!

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har stadigvæk dette problem! sådan som jeg har forstået det, kunne Groups bruges til at håndter bruger og hvad de skal have lov til at se/læse. 

Er det helt forkert forstået, skal jeg bruge et User Manager plugin eller noget helt andet ved siden af dette? Når folk køber mit produkt, skal de oprettet en bruger og kode ord til at kunne logge ind for at se /læse indholdet. 

Jeg er desværre på helt bagbund, og er løbet tør for ideer til at søge efter løsning på google!    

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)