Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino 10 år - Hip Hip Hurraaaa

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med de 10 år. Utroligt at tænke på det allerede er 10 år siden. Kan jeg se jeg oprettede mig 28. september 2005, så jeg har næsten været med fra start.

Selvom jeg ikke er så aktiv herinde længere, har jeg haft rigtig meget glæde af Amino, så det er en velfortjent rund fødselsdag.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:


.. Første opgave har været at rydde op i servere m.m. og der får vi mere serverkraft og sparer 200.000 kr. / år som nu kan bruges til udvikling.
Næste opgave er at rydde op i koden og det er vi nu så småt igang med. Det vil give hurtigere svartider og mere stabilitet.

Hej Martin

Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis der skulle være behov for serverhosting. Vi sponsorerer gerne noget grej, om det er til udvikling eller produktion.
Min chef har været rigtig glad for amino, og som det mindste kan vi jo evt. bidrage med noget den anden vej. :o)

Mvh
Andreas 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke til dig Martin og hele holdet bag Amino.

Har været lidt inaktiv på det seneste, men hold nu op. Havde det ikke været for Amino, havde min egen opstart været en del mere smertefuld. Håber i giver den lige så meget gas de næste 10 år.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg da lige sige stort tillykke til dig og alle dine ansatte.

Jeg er ikke rigtigt kommet i gang endnu da det mere er en fritid virksomhed, men har allerede nu haft stort glæde af jer.
Når man skrive en PB til support fordi man ikke lige ser sig for, er der altid en god tone i jeres svar, så det vil jeg også takke jer for.

Jeg håber du/i slå facebook Wink

Hilsen Nikolaj

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan i ikke lave et Amino Plus tilbud i anledningen af Amino 10 års fødselsdag? Tænker at man trækker lod blandt dem som køber Amino Plus for et år og præmien er at kunne få Amino Plus de næste 10 år gratis ind til Amino næste runde fødselsdag? 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Kan i ikke lave et Amino Plus tilbud i anledningen af Amino 10 års fødselsdag? Tænker at man trækker lod blandt dem som køber Amino Plus for et år og præmien er at kunne få Amino Plus de næste 10 år gratis ind til Amino næste runde fødselsdag? 

Ja det lyder som en rigtig god ide, vis hvad du får og hvad du kan bruge det til,


Lav en gratis Amino Plus weekend, (Jeg bruger aldrig penge før at jeg ved hvad jeg får)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dollar's:
Ja det lyder som en rigtig god ide, vis hvad du får og hvad du kan bruge det til,

Amino plus giver dig en større signatur - og den lille fordels klub + TV.. 

Du får ikke vanvittig stor værdi for pengene, men du er med til at støtte Amino. Og der er derfor jeg glædeligt betaler prisen. 

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Tak for at du har den passion for at sætte skub i iværksætteri. Det er unikt det du gør på det plan. For mig er der to flotte ting i det - Drivet for at skabe iværksætteri og så netop det du beskriver omkring ansatte - for det er det ultimativt vigtige ved iværksætteri, at det skaber en arbejdsplads og indtægt for iværksætteren OG hen ad vejen skaber mulighed for arbejde og indtægt for ansatte

Cookie, du rammer hovedet på sømmet. Kan kun tilslutte mig!

Tillykke med de 10 år Martin og god vind fremover

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Martin,
I anledningen, og som en af dem der har været med hele vejen, vil jeg lave mit korteste Amino-indlæg til dato:

- Tillykke!!

- Og mange mange tak! :-)

/Jesper

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)