Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80.000 sidevisninger om dagen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har et website med virale videoer, som dagligt har rigtig mange ti-tusinde sidevisninger. Jeg havde i dag 80.000 sidevisninger og tjente desværre kun i omegnen af 1.200kr. hvilket ikke er helt optimalt.

Jeg leder derfor efter en som enten er rigtig skarp til Adsense og vil hjælpe med noget optimering - eller hvis du kender til et alternativ som vil lave flere penge, så kontakt mig meget gerne.

Jeg udlodder en god pose penge, hvis man kan sige det sådan.

Mvh.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

80.000 sidevisninger dagligt? Det er sgu imponerende! Det vil sige, hvis det altså er en realitet. I mine ører lyder det helt vildt usandsynligt, så hvad med et screenshot!?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du tilbyde noget i form af hjælp eller optimering - eller skriver du bare for at se om det er rigtigt?

Screenshot er da Ingen problem hvis det er relevant.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Knudsen00:

Kan du tilbyde noget i form af hjælp eller optimering - eller skriver du bare for at se om det er rigtigt?

Screenshot er da Ingen problem hvis det er relevant.

Tillbyde hvad? Jeg skrev ikke bare for at se "om det er rigtigt". Jeg forsøgte at spørge ind til din situation for at finde ud af, hvem du/din virksomhed er. Der er meget "varm luft" her på Amino, så når du skriver, at du har 80.000 daglige besøgende, så tager jeg det ikke nødvendigt for gode varer.

Det kan meget vel være sandt, men hvis jeg, eller andre Aminoer ikke ved, om du er sandfærdig, så kan vi heller ikke give dig et konstruktivt svar :-). Det er derfor, at et screenshot vil give mere troværdig. For din egen skyld. Ikke for min :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Der er meget "varm luft" her på Amino, så når du skriver, at du har 80.000 daglige besøgende, så tager jeg det ikke nødvendigt for gode varer.

Han skriver nu også at det er "sidevisninger" og ikke antal besøgende eller daglige besøgende (det kan sagtens være 8000 besøg der har set 10 sider). Endvidere pointerer han at trafikken kommer via virale videoer, hvilket påpeger at der måske ikke lige er 80.000 inde hver dag (deraf ikke daglige besøgende, og som han også selv skriver 10.000 visninger andre dage).

Så det virker da absolut sandsynligt, samtidig med det øvrige udtryk der gives i resten af teksten og hos trådstarters egen profil herinde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to,

Jeg talte muligvis lidt over mig, men endt med at have 75.000 sidevisninger.

Jeg skal bruge hjælp til at reducere afvisningsprocenten (90%) og Adsense optimering! Så derfor hvis du kan en af delene, så skriv meget meget gerne!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen som kan hjælpe?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flyttet dit indlæg til en relevant kategori, men du skal nok have lidt mere tålmodighed, da det trods alt er søndag.Smile

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knudsen,


Måske du kunne skrive hvilken side det drejer sig om, så vi alle kan se? :)


Frank

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PB, så kan du se det :) Det er en side med virale nyheder, som bliver delt via store Facebook sider.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)