Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsløsning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg skal bruge en betalingsløsning til min hjemmeside, hvor jeg skal kunne modtage betaling

fra de fleste gængse og alment kendte betalingskort.

Derfor har jeg kigget på nogle betalingsløsninger, og quickpay.dk ser umiddelbart bedst ud til prisen.

Er der nogen der har nogle andre forslag?

/Steffen

Ps. jeg kommer MAX til at få 50 ordrer ind om måneden (grænsen er endda sat højt).

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Du kan evt. prøve at justere parametrene på http://kortgebyr.dk/.
På den måde kan du sammenligne forskellige betalingsløsninger med hinanden, baseret på prisen. 

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Hvilken platform er din shop baseret på?

Jeg vil helt klart anbefale, at køre gennem epay med en indløsningsaftale hos Swedbank eller Evalon.

Swedbank og Evalon håndterer godt nok ikke Dankort, da den del er forbeholdt NETS/Teller. Til gængæld er de biligere.

Jeg synes ikke kortgebyr.dk giver et retvisende billede af endelige priser ud fra de erfaringer jeg har med online betalinger. Men det er svært at lave en oversigt, da de hver især har forskellige vilkår.

Man kunne argumentere for at vælgen en anden betalingsgateway en epay, jeg har dog oplevet rigtig meget nede tid hos DIBS.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Tofte:

Hej Steffen,

Du kan evt. prøve at justere parametrene på http://kortgebyr.dk/.
På den måde kan du sammenligne forskellige betalingsløsninger med hinanden, baseret på prisen. 



Denne hjemmeside bekræfter godt nok mit valg (quickpay), men synes dog priserne er ret misvisende.

David Ruben Karpantschof:

Hej Steffen,

Hvilken platform er din shop baseret på?

Jeg vil helt klart anbefale, at køre gennem epay med en indløsningsaftale hos Swedbank eller Evalon.

Swedbank og Evalon håndterer godt nok ikke Dankort, da den del er forbeholdt NETS/Teller. Til gængæld er de biligere.

Jeg synes ikke kortgebyr.dk giver et retvisende billede af endelige priser ud fra de erfaringer jeg har med online betalinger. Men det er svært at lave en oversigt, da de hver især har forskellige vilkår.

Man kunne argumentere for at vælgen en anden betalingsgateway en epay, jeg har dog oplevet rigtig meget nede tid hos DIBS.

Mange hilsner

David

Min hjemmeside er kodet fra bunden, hvis det er det du mener.

Hvorfor skulle jeg vælge den dyrere løsning (epay) når jeg ikke engang får lov til at modtage dankort?

Derudover kan jeg se at quickpay har store kunder som fullrate, whiteaway og stylepit, så derfor tænker jeg at det aldrig kan gå helt galt.

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv MasterCard og Visa på www.hainklug.dk, men jeg må indrømme jeg er overrasket, da både Swipp og Mobilepay giver bedre.

Hvis du har en tusse til at ofre på betaling én gang, så vil jeg næsten anbefale at lave en erhvervs aftale med Mobilepay.

Men det kan godt være MasterCard, Visa og Dankort får det til at se mere troværdigt ud ved siden af. Men mobilbetalinger er en stor succes her :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:

Vi har selv MasterCard og Visa på www.hainklug.dk, men jeg må indrømme jeg er overrasket, da både Swipp og Mobilepay giver bedre.

Hvis du har en tusse til at ofre på betaling én gang, så vil jeg næsten anbefale at lave en erhvervs aftale med Mobilepay.

Men det kan godt være MasterCard, Visa og Dankort får det til at se mere troværdigt ud ved siden af. Men mobilbetalinger er en stor succes her :)

Har hele tiden haft især mobilepay i tankerne, og derfor passer det perfekt med quickpay da denne betalingsform også er inkluderet deri.

(Jeg går da ud fra at mobilepay online er det samme som mobilepay på telefonen?)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Udviklingen på kortgebyr.dk er gået lidt i stå da vi har startet udviklingen af en helt ny betalingsgateway, som vi lancerer om en måneds tid. Angående priserne på kortgebyr så er de stadig up-to-date og retvisende (vil jeg mene). Både Epay og Quickpay er gode løsninger som bestemt kan anbefales, personligt bruger jeg Quickpay til min webshop.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay.dk har en billigere basispakke på 99 kr/md, men det er så uden de rene udenlandske kort som Visa og Master. Så hvis du kan få det til at fungere med kun dankort og visa-kort, så er der 50 kr/md at spare :-) Og hvis du får mere end 50 transaktioner per måned, så er epay.dk også billigere mht. transaktionsgebyrerne. Det løber faktisk hurtigt op!

Men derudover ser quickpay.dk bestemt intereressant ud. Jeg kender dem ikke og har selv brugt epay.dk i mange år. Er der nogen, der har gode erfaringer med quickpay.dk?

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror du misforstår.
Epay kan godt håndtere dankort / VisaDankort men det kræver en indløsningsaftale med NETS/Teller.
En indløsningsaftale med NETS/Teller er dyrere end en indløsningsaftale hos Swedbank/Evalon. Og derfor anbefaler vi altid vores kunder at starte med epay/Swedbank eller epay/Evalon.

Hos epay kan du også koble Mobilepay og PAII mobilbetalinger på.
PAII er ægte mobilbetaling forstået som at de trækker penge via telefonregning.
Hvor MobilePay trækker via bank.
(MobilePay kræver pt. Indløsningsaftale med NETS/Teller men udvider sikkert i løbet af 2015. )

Quickpay og Epay er meget ens. De varierer lidt i deres prisstruktur, men ikke mere end når du Eks køber mobilpakker X timer tale og Y GB inkluderet.

Min personlige erfaring er at epay har bedre oppetid end quickpay. Men det kan jeg på ingen måde bevise videnskabeligt.

I sidste ende gælder det om at have volume, så kan du forhandle dig til gode priser hos dem allesammen. :)

David

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)