Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told, moms mm?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Hvad så hvis jeg søger hos statsforvaltningen om et CVR-nummer, får det, er det så muligt for mig (som 16-årig) at importere fra Kina?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse SS:

Hmm.. Hvad så hvis jeg søger hos statsforvaltningen om et CVR-nummer, får det, er det så muligt for mig (som 16-årig) at importere fra Kina?

Ja det er det. Når du har CVR nummeret så har du i princippet en rigtig virksomhed

Jeg er desuden enig med de andre i tråden. 

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg se at komme igang med at skrive til dem. :-)

Lige hurtigt.
Hvad er den store forskel på CVR-nummer og dispensation?
Er det bare at dispensationen er en vej for mindreårige til at få CVR-nummer, eller er der noget jeg har overset?
Jeg er i tvivl om jeg skal skrive "ang. cvr-nummer" eller "ansøgning om dispensation".

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du søger om dispensation til at få et CVR nr. 

Læs evt mere her, i den gamle tråd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse SS:
Hvad er den store forskel på CVR-nummer og dispensation?
Er det bare at dispensationen er en vej for mindreårige til at få CVR-nummer, eller er der noget jeg har overset?
Jeg er i tvivl om jeg skal skrive "ang. cvr-nummer" eller "ansøgning om dispensation".
 

Læs mit tidl link - gentaget her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html Statsamtet er fuldstændigt ligeglad med om du bruger den ene eller anden af dine overskrifter - MEN de vil gerne ud fra din ansøgning - din beskrivelse af projektet - det du vil - og en ide om budget og risiko, kunne vurdere, om det virker fornuftigt og til at overskue for dine forældre, at tage risikoen for dig. Det er med andre ord her og nu du skal vise dig moden til at drive virksomhed, som en slags fristil om du vil. Du kan med andre ord, skrive temmelig frit som du vil, men du skal vise du har check på hvad du vil og det ansvar du påtager dig. Hvis dit projekt f.eks. giver stor risiko, så får du nej som udgangspunkt, så du skal vælge et projekt, der ikke lige står til at kunne tabe en frygteligt masse penge på kort tid og I skal (for du skal klart ha dine forældre til at skrive med og læse) - beskrive ideen så den virker gennemtænkt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)