Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge imens man venter på cvr nummer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lige et lille spørgsmål. Nu er det en uge siden jeg har bestilt mit cvr nummer og har ikke fået det i nu, men må jeg gerne begynde at sælge noget på min webshop imens så? eller skal man vente?

Håber i kan hjælpe mig :)

Mvh Jesper.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

normalt får man nummer inden man får registrering - det skal jo fremgå af din hjemmeside - Jeg går ud fra du har registreret for moms samtidigt. Normalt hvis ellers registreringen går igennem kan du sælge med moms hvis vi taler personlig virksomhed når du har kvittering på anmeldelsen - eller som selskab xxx understiftelse - hvis ikke registreringen går igennem vil man kunne ha vanskeligheder. Jeg ville da lige vente de få dage det kan dreje sig om

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med John. Det er sikkert i postkassen om få dage - så vent de par dage og spar bøvlet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke den eneste som venter længe på mit registereingsbevis kan jeg læse. Jeg fik dog mit cvr i den mail jeg fik fra skat med at de har registeret mit firma. Jeg har så dobbelt tjekket med virk.dk cvr database og der er mit firma registeret, så jeg har da fået ordnet alt uden registrering, også faktureret kunder osv. Jeg sælger selvfølgelig heller ikke varer på en webshop, men i princippet er det vel same - same.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:
Jeg fik dog mit cvr i den mail jeg fik fra skat med at de har registeret mit firma. Jeg har så dobbelt tjekket med virk.dk cvr database og der er mit firma registeret,
præcis og så skal der normalt ikke ske noget ved at fakturere hvis du har bedt om momsregistrering fra den dag. Det er som med selskaber, det sker som xxxx under registrering og du bruger dit cvr nummer så

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen alle! jeg tror bare jeg venter. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

brug tiden på forberedelse - facebook opsætning - er du selskab så på lovplig arbejdsskade og opstæning af erhvervskonto - og i alle fald - regnskab og regnskabsrutiner - lager rutiner osv. opsæt lovpligtig digital postkasse osv

Du får givet reg bevis snart 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - brug ventetiden smart - og så skal den bare have GAS, når det kommer ;-) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:
Jeg fik dog mit cvr i den mail jeg fik fra skat med at de har registeret mit firma.

Jamen, så er alt i sin fineste orden - bare kør. Hvis du vil helgardere dig, kan du jo skrive "firmanavn..... (under oprettelse)", som det også er sagt. Så går du slet ikke galt i byen. Men der er ingen grund til at vente.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)