Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18-årig aktiehaj bag ny afdeling for unge investorer i Kolding

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Min egen historie omkring aktieinvestering og den nyligt oprettede forening Unge Akionærer Kolding ramte i dag Kolding Ugeavis. I kan læse mere om det her!

Det er vel også iværksætteri Wink

God weekend!

Venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være, at du har valgt at køre det under Unge Auktionærer? :)  

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Hvordan kan det være, at du har valgt at køre det under Unge Auktionærer? :)  

Det er i samarbejde med Dansk Aktionærforening, som har en afdeling for unge aktionærer til og med 30 år. Smile

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Simon - alt held og lykke med projektet.

Har ikke fulgt så meget med i Unge Aktionærer de seneste år men et fantastisk netværk at være en del af. Du vil opleve at jer som er aktive i foreningen og driver det her går en rigtig fed fremtid i møde. Det giver dig mulighed for at lære af de bedste. Så sug til dig alt det du kan.

Jeg kan se at det netværk jeg fik med Unge Aktionærer tilbage i 1990'erne har sat sig på tunge poster, fået fede jobs i Goldman Sachs, Kapitalfonde mv.

Nicolai



Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Fedt Simon - alt held og lykke med projektet.

Har ikke fulgt så meget med i Unge Aktionærer de seneste år men et fantastisk netværk at være en del af. Du vil opleve at jer som er aktive i foreningen og driver det her går en rigtig fed fremtid i møde. Det giver dig mulighed for at lære af de bedste. Så sug til dig alt det du kan.

Jeg kan se at det netværk jeg fik med Unge Aktionærer tilbage i 1990'erne har sat sig på tunge poster, fået fede jobs i Goldman Sachs, Kapitalfonde mv.

Nicolai



Ja der er rig mulighed for at skabe sig et godt netværk med gode fremtidsmuligheder til følge.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Jacob:

Hvordan kan det være, at du har valgt at køre det under Unge Auktionærer? :)  

Det er i samarbejde med Dansk Aktionærforening, som har en afdeling for unge aktionærer til og med 30 år. Smile



Jeg kender dem godt :-)  Havde nok bare valgt, at drive det som virksomhed selvstændigt, hvis det var mit projekt. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)