Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage Dankort på webshop - Forslag modtages

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Da vi tilbyder en færdig webshop løsning, som mange iværksættere har fundet interessant, skal vi have etableret et alternativ til Nets.

Vi oplever at mange ikke vil tegne aftale med Nets, grundet de høje priser, da mange nystartede har meget begrænsede budgetter.

Hvad i alverden kan vi etablere i webshoppen, så vores kunder kan tage imod Dankort?

Jeg vil lige tilføje, at vi har testet YourPay uden succes.
Hovedproblemet var at nogle browsere meldte sikkerhedsfejl, når man gik til betaling, grundet manglende SSL Certifikat.

 

Håber meget i har input, evt. fra jeres egen webshop.

Kathrine Svendsen,
Danhost ApS 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan sagtens bruge Paypal da der jo alligevel ikke er mange " rene " Dankort tilbage.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:
Hvad i alverden kan vi etablere i webshoppen, så vores kunder kan tage imod Dankort?

Det er kun NETS der tager imod rene dankort.

Jeg er selv ved at implementere Paymill.com på Frostsms

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Nets har monopol på indløsning af Dankort, så dem kommer du ikke uden om - hvis du vil modtage det rene Dankort ...

Men I kan jo sagtens tage imod betalinger med Visa/Dankort uden at have Nets som indløser. Så skal I bare køre det igennem på Visa-delen af kortet. Det kræver dog en direkte integration mellem betalingsgateway og indløser.

Du kan evt. læse mere om det her: http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-et-dankort-og-et-visadankort/

Mvh.
Heine 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og her lidt om betalingsløsninger og lidt nede et afsnit også om forskel på rent dankort og visadankort - som i hovedsagen er en omk afgørelse. 7% ca har kun rent dankort, men da rent dankort - som KUN NETS har, er så meget billigere, så er lige knaprt 80% af al dansk online handel via rent dankort, hvilket jo siger lidt om NETS store andel 

http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvad-er-betalingsgateway-og-hvad-er.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som det også nævnes, er NETS de eneste, der udbyder Dankort-løsninger. Og alt andet lige er det jo meget billigere end at bruge rene VISA/MASTERCARD løsninger.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Fra  fancyliving.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i svaret. Jeg har lavet webshoppen fancyliving.dk og NETS vil have 50.000 kr. i sikkerhedsstillelse før jeg kan få en aftale. Det er mere end det indtil nu har kostet at købe shoppen og få den op at stå så langt som den er nu. Jeg kan forestille mig at lignende krav kan bremse andre små iværksættere som jeg selv, der starter hjemme ved køkkenbordet uden startkapital.

Hvis jeg går uden om NETS kan jeg måske frygte at mange kunder afbryder købet og finder et andet sted at handle. På den anden side synes jeg kravet er helt urimeligt,

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk så lige, at har man ikke en aftale med Nets, så må man ikke benytte DK (Dankort) logoet på sin hjemmeside.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BinneSG:
Hvis jeg går uden om NETS kan jeg måske frygte at mange kunder afbryder købet og finder et andet sted at handle. På den anden side synes jeg kravet er helt urimeligt,

 

Jeg vil forslå at du bruge ePay som gateway og Swedbank som indløser.

De indløser Visa Dankort og Mastercard uden du skal stille sikkerhedsstillelse på 50.000,-kr.

Det koster i oprettelser ePay 2466,- kr. plus Swedbank 500,- kr.

Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er rigtigt nok, at Nets (og Teller) ser dyre ud ved første blik og at mange nye iværksættere ikke når længere end første blik.

Men da gebyrerne per transaktion er lave, så skal der faktisk ikke ret mange ordrer til, før det er den billigste løsning og så har du tillige lov (okay det er et krav fra Nets) til at skilte med, at du tager Dankort på din hjemmeside, hvilket jeg ser som et kæmpe plus i forhold til "trust factor" hos kunderne.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)