Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For sent angivet moms/ Nul angivelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har haft for travlt til at kunne lave regnskab over 4 kvartal i 2014, og derfor er det ikke klar til angivelses fristen idag.

Derfor tænkte jeg at nul angive, og så rette det når mit arbejdsbyrde var mindre i slutningen af måneden. 

Men er okay at gøre? 

På forhånd tak for svaret.

Mvh Daniel. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du ikke selv kan lave regnskaberne bør du finde en revisor der kan. Du har endda fået 6 dage ekstra den her gang. Så den undskyldning med at du ikke har tid er der ingen der køber. Jeg vil fraråde dig at skrive 0 og tro at det bare er i orden at rette det senere. Du kan være helt sikker på at det bliver et rigtig stort problem når de forlanger en forklaring af dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Michael. En nulangivelse vil jo kunne beskrives som svindel helt enkelt - du opgiver bevidst et tal du ved er forkert for at slippe for bod. Det vil kunne gi langt mere bøvl.

I det hele taget lyder din situation med regnskabet farlig. Du kan jo slet ikke ha overblik over dit resultat for sidste år endnu - for så fulgte momsen med hvis du brugte et hvilket som helst regnskabsprogram

Du skal ikke opgive et forkert tal til moms - det holder de ikke af - så fat en revisor og få udarbejdet materiale så du er sikker på momsen og glæd dig over at ha så travlt, at du har råd til den lille bod som for sen moms giver (800 kr er små lærepenge i den sammenhæng) og råd til revisoren eller en online bogholder (evt www.regnskabskolen.dk kan ha en der kan tage dine tal ret hurtigt - Du trænger i alle fald til oprydning og hjælp

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen Michael og John. Mvh Daniel. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)