Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har skrevet med en kinesisk leverandør, og han virker troværdig.
Nu er jeg så kommet til næste stadie med forsendelse. Jeg bad ham om at beregne den samlede pris, og han kom tilbage med en pris der lød på 320 US (inkl. varer). Jeg blev meget forarget, og spurgte så indtil hvordan han ville sende dem. Han svarede så tilbage med at han ville flyve det, og så forstod jeg selvfølgelig hvor hans pris kom fra. 

Mit spørgsmål er så:
Er det billigst at sejle det til Danmark? Eller er der billigere metoder som jeg ikke kan komme i tanke om?
Produkterne vejer cirka 20kg.

Mvh
Lasse 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vær opmærksom at fragtprisen uanset transportform er afhængig af både vægt og volumen af godset der skal sendes.

Som udgangspunkt vil det først kunne betale sig at bruge sø fragt når du har minimum ca. 1 kubik meter gods.  Er der tale om en pakke med et lille volumen vil kurerfragt være mest økonomisk.  

Fra Vejen
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Ja, at sejle til Danmark er den billigste måde (ca. USD150,- for 20kg), men det tager også længst tid (ca. 2 måneder). Ellers kan vare sendes som såkaldt "SAL" http://en.wikipedia.org/wiki/Surface_Air_Lifted , så lander din pakke Danmark i om en måneds tid til ca. USD230,-

Jeg håber det hjælper Big Smile

Hilsen,
ktf2001

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ktf2001:
Ja, at sejle til Danmark er den billigste måde (ca. USD150,- for 20kg), men det tager også længst tid (ca. 2 måneder

Jeg tvivler nu på at de danske omkostninger er medtaget i den pris du nævner, kineserne har det jo med at tilbyde en lav søfragt pris, men de har så lige glemt at medtage de danske omkostninger!   I øvrigt tager det normalt kun ca. 28-35 dage fra Kina.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)