Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhost?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har den sidste måneds tid for alvor sat gang i mit projekt, men da jeg nu skal finde en host er jeg løbet ind i nogle problemer.

Mit første domæne jeg oprettede var hos web10.dk, men på de 3 uger jeg har haft domæne hos dem, har hjemmesiden været nede 3 gange.....

Derfor har jeg undersøgt andre muligheder som fx. one.com og gigahost.dk.

Jeg samarbejder med et webudviklingsfirma som koder hele hjemmesiden fra bunden, hvis dette gør en stor forskel for valget :)

Hvilke forslag har i?

Mvh. Steffen

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Hvis du blot skal bruge et normalt webhotel til en simpel informationshjemmeside så burde du være fint kørende med de store spillere på markedet såsom Unoeuro, Gigahost, One osv. :-) 

Har gode erfaringer med Unoeuro... 

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Steffen

Hvis du blot skal bruge et normalt webhotel til en simpel informationshjemmeside så burde du være fint kørende med de store spillere på markedet såsom Unoeuro, Gigahost, One osv. :-) 

Har gode erfaringer med Unoeuro... 


Hjemmesiden kommer til at være et one-page-layout så den burde ikke fylde så meget, synes bare gigahost.dk var lidt dyre :)

Har også kigget på unoeuro men foretrækker at betale hele regningen for et år eller lignende i stedet for en månedlig regning.

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen1611:
Har også kigget på unoeuro men foretrækker at betale hele regningen for et år eller lignende i stedet for en månedlig regning.

Hos unoeuro betaler du som udgangspunkt også for 1 år af gangen - den månedlige prisvisning er kun for at produktet er sammenligneligt med andre webhosts.
Jeg kan bestemt anbefale unoeuro ligesom Simon.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft kigget på cHosting til mine større sider. Men jeg har endnu ikke haft mulighed for at teste hastighed og stabilitet.

Der er en herinde fra der har lavet en liste med en masse webhosts, men kan ikke huske hvem eller hvor du kan finde det.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen . 

Har du en email eller noget. Jeg har noget light version af webhotel, som du kan bruge hvis du interesserede?

Mvh

Kwaazo

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner:

Steffen1611:
Har også kigget på unoeuro men foretrækker at betale hele regningen for et år eller lignende i stedet for en månedlig regning.

Hos unoeuro betaler du som udgangspunkt også for 1 år af gangen - den månedlige prisvisning er kun for at produktet er sammenligneligt med andre webhosts.
Jeg kan bestemt anbefale unoeuro ligesom Simon.

Hvorfor er unoeuro bedre end eksempelvis Gigahost?
Jeg har nemlig læst at gigahost er noget af det mest stabile, hvilket er det vigtigste i mit tilfælde.

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Chosting spiller super godt. Det er hurtig og stabilt og kundeservice i top klasse.

Kan kun anbefales herfra. Yes

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen1611:
Har også kigget på unoeuro men foretrækker at betale hele regningen for et år eller lignende i stedet for en månedlig regning.
Du betaler 1 år ad gangen hos UnoEuro, med mulighed for automatisk fornyelse hvis du ønsker.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Steffen1611:
Har også kigget på unoeuro men foretrækker at betale hele regningen for et år eller lignende i stedet for en månedlig regning.
Du betaler 1 år ad gangen hos UnoEuro, med mulighed for automatisk fornyelse hvis du ønsker.

Kan se det er lidt billigere end gigahost men hvilken model vil være den bedste for min hjemmeside?

Er der nok plads på bronzeplanen?

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)