Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner med intresse for salg og markedsføring.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt søger jeg en dygtig canvas sælger.

Mit firma er i vækst og i den forbindelse søger jeg en partner, med fokus på salg og kunde kontakt. 

Jeg er selv designer og udvikler og har styr på produkterne og de services, vi tilbyder.

Det jeg søger er der kan stå og udføre salg, samt finde nye kunder og lukket salg, af vores spænde produkter, samt have kunde kontakt. Det skal helst være en person der forstår markedsføring og digital markedsføring, så de ved hvad de sælger og hvad der ligger bag og have erfaring indenfor området. Hvis det viser sig at kemien er gode og der kommer resultater på bordet, kunne det blive en evt. partner. Har det ikke intresse at være partner, kan vi også finde ud af noget med pris pr lukket opgave.

Firmaets navn er Mindstorm.me og tilbyder digitale løsninger, samt kommunikation vejledning og markedsføring. 

Har det intresse, så læs mere på vores hjemmeside: http://mindstorm.me Du kan også finde vores kontakt oplysninger under kontakt og kontakt mig i så fald du har spørgsmål i forhold til det som jeg søger.

mhv. Meik Bundesen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)