Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er i gang med opstarte med e-conomic, og har brug for lidt opstartshjælp. Er der nogen som har muligheder for at lave undervisning i opsætningen og opstartsfasen? 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet deres Support - de er der med det samme - Online Chat.

Alternativt kan du skrive til mig (rids op hvad der er opgaven måske jeg kan svare direkte) - jeg havde en der hjalp mig i gang for små penge. Skriv via pkc snabel A scanboat punktum com -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nymarksminde

Du er altid velkommen til at spørge os til råds på fx chatten, som Per Krabbe nævner. :-) Vores support er gratis.

En nem måde at opsætte e-conomic på er at vælge en af vores standardopsætninger, fx ”Enkeltsmandsvirksomhed med løn”, så bliver kontoplan, systemkonti, leverandørgrupper, kassekladder m.m. automatisk sat op.

Vi har en online guide, der trin for trin hjælper dig med de første ting, der skal ske, når du starter i e-conomic, fx skal du oprette et regnskabsår, skrive din virksomheds stamoplysninger ind og så er du klar til at lave din første faktura.

Vi tilbyder også online undervisning – du (og evt. andre fra virksomheden) kan gratis deltage i online kurser som ”Kom godt i gang med e-conomic” eller ”Praktisk bogføring i e-conomic”. Du/I kan tilmelde jer et kursus her.

Jeg håber, at du kommer godt i gang med e-conomic og vi sidder klar til at hjælpe dig på tlf/mail/chat.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)