Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs hjælp til konverteringsfaktor

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amioner

 

Jeg er medejer i en virksomhed der ejer webshoppen: www.tamahee.com

Vi sælger jagt og outdoor udstyr online.

Vi gik live i starten af december og haft en for lille omsætning  - vores markedsføring har indt til nu bestået i mund-til-mund metoden, SEO og div. fora etc.

I februar  måned fik vi et rigtigt godt tilbud fra vores leverandør af Peli Cases (delux transportkasser og rygsække). Produkter ligger ikke 100% opad de andre produkter vi har i sortimenten, men nok til at det ikke vil skabe forviring vurderede vi. I den forbindelse tænkte vi på at prøve at benytte en betalt annonce som markedsføring. Det gav god mening da vi kun kunne få et meget lille parti, men kunne lave det til en MEGET konkurrencedygtig pris – faktisk har vi ikke kunnet finde det billigere i hele europa. Vi valgte at bruge DBA som reklamesøjle (grundet google’s nye regler kan vi ikke benytte Adwords)

Nu kommer så vores problem – Vi har en CTR på 1% og annoncen har siden fredag aften været eksponeret næsten 25.000 gange – dog har vi ikke solgt EN ENESTE! Ja konveteringsfaktoren er nem regne: 0/250 = 0%

Hvad gør vi forkert?

Har vi fat i den rigtige kategori på DBA – TJEK det har vi.

Vi har et kendt produkt til den helt rigtige pris – TJEK

Vi har en pæn og præsentable hjemmeside synes vi selv (kan selvfølgelig altid blive bedre)  – TJEK

 

Tanker vi selv har gjort os og som vi gerne vil have jeres input på:

1)      For langt mellem landingssiden og check out? Bonus info: afvisningsprocenten er omkring 51% af de ”referals” der kommer fra DBA – og kun to er nået ud til final checkout.

2)      Forvirring – forvirrer vi alligevel kunderne ved at sælge noget der er til hardcore fotofolk – til trods for at resten stadig har noget outdoor at gøre?

3)      Manglende tillid - .com-domæne?

4)      Noget helt andet der er galt med opbyningen af vores hjemmeside – ALLE input er velkomne?

Det produkt der er mest ”hype” om er denne: http://www.tamahee.com/produkter/5-tasker-amp-kufferter/684-peli-progear-sport-elite-s115-rygsaek/

Du kan derfra klikke videre til de andre MEGA tilbud.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker om markedet for luksuskamera tasker i det prisleje måske er meget lille? Hovedparten af dem der klikker ind er måske mere ude og lede efter noget til 200-300 kr.?

Særligt på DBA hvor hovedparten der opholder sig meget vel kunne være dem der leder efter en billig taske?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe GT.

Andre inputs fra folk derude?

Vi vil også gerne have nogle helt generelle inputs til vores hjemmeside, og alternativer til Google Adwords.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror og DBA måske er det rigtig sted.. Måske blog om kamera, men tror også bare det tager tid, der er trods alt svært at få flok til at lave impuls køb på 1500 kr.

Men DBA konverter efter min erfaring ikke så godt - men er god til at brande... Måske bare mig :-)

Held og lykke  med salget !

nb. synes også du mangle tekst til at beskrive produktet!

 

 

 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Bent

Det kan du godt have ret i. Sådan ser/så vi ikke lige på det. Vi havde mest for øje at der var en stor besparelse for dem der var på jagt efter sådan en.

Teksten anså vi ikke for så vigtig da vi ikke regnede med at føre dette produkt når vi havde udsolgt, og at det hele, igen, skulle have været hurtigt ovre.

Nogen der har nogle forslag til hvad man eller kan gøre hvis Google ikke vil leje? Her tænker vi også mere på den lange bane.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg tror heller ikke, at platformen for reklamen er god. Google adwords er helt oblikatorisk. Sæt evt. max budpris manuelt for at sikre, at I ikke bruger for mange penge på for lidt. Google shopping er desuden en oplagt mulighed til at sælge målrettet på produkterne.

En Facebook kampagne er også en god måde at komme ud på til rimelig penge. Der er nok mange, der synes, at Facebook er for useriøs at annoncere fra, men der er faktisk rigtig meget at hente her. Klikpriserne er ofte det halve eller mindre ift. Google adwords.

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge

Jeg glemte helt at skrive tak for inputs. Vores kærlighedsaffære med DBA blev af den korte slags.

Vi har jvf nogle af jeres forslag kigget lidt indad, mens vi spejder efter andre mulige annonce muligheder.

Igen - tak for hjælpen.

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv brugt dba annoncering og det er klart den ringeste konverteringsrate af alle de kanaler jeg bruger. Masser af kliks osv. men ringe konvertering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)