Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til opstart af en Webshop.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Min kammerat og jeg er kommet på den glimrende ide at starte en webshop, som skal sælge Polo trøjer.
Vi har længe gået med drømmen om at blive selvstændige og har nu valgt at springe ud i det for at se om drømmen kan blive til virkelighed.
Vi har begge læst mange guide's, vejledninger, debatter og lignende på nettet, for at få en forståelse for det at være selvstændig og hvad det kræver.
Dog kunne vi godt tænke os nogle gode råd fra en erfaren iværksætter, som selv engang stod her hvor vi gør nu.

Det som vi undre os over, er hvordan man får kontakt til en producent eller hvor man kan se hvad forskellige folk har af varepartier.
Vi tænker om der er speciale hjemmesider hvor folk, som gerne ønsker at starte handel kan se hvad der er på markedet og om det kræver et cvr nr.
Derudover ønsker vi gerne at få lidt vejledning til at vide hvornår vores side er klar til at åbne og hvordan vi sikre os en god start.

Vi har allerede en person til at lave samt designe vores hjemmeside, men inden vi går så langt ønsker vi gerne en bredere forståelse for E-handel.

-M.V.H. Jan Schlaikjer

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Net-jordemoder Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Det er svært at foudsige hvornå jeres side kan være klar. Det kommer an på kravene til den. Jeg ved ikke hvor langt i er i processen, men overvej en wordpress side med tilhørende web shop. Det er nemt og hurtigt at få sat op. 

Mht. leverandører til jeres varer, så er et godt udgangspunkt at overveje i hvilket land i vil lede efter producenter. Er det fx. tyrkiet, portugal, kina eller indien. Der findes tekstil messer med udstiller kataloger på nettet, det er et godt sted at få et overblik og vælge nogle potentielle levenrandører ud. 

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)