Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar begge to. 
Du har helt ret i, at jeg får brug for to leverandører - den havde jeg ikke selv helt opfattet endnu.

Jeg tjekker hjemmesiden ud.

Tusinde tak :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

smbech:
Men jeg vil rigtig gerne have en pæn ydre indpakning også.  

 

Vi kan jo ikke gætte hvad du forstår ved en pæn ydere indpakning, så vær lidt mere specifik. Du nævner selv en plastpose, den kan man jo ikke ligefrem kalde pæn.

Det omslag jeg nævner kan jo sagtens laves pænt, ved at få lavet eget tryk - men spørgsmål er om du vil betale hvad det koster?

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til en pæn ydre indpakning, mener jeg en sort eller anden form for enkel pæn pose eller andet. 
Men det tidligere svar med linket, gav mig rimelig meget. Jeg tror, at jeg har fundet frem til hvilken leverandør jeg skal bruge. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Simone i, at en pæn emballage kan være med til afgøre kundens opfattelse af din butik - Det kan være det der giver en ekstra trustpilotstjerne. Og der kan sagtens være nogen som lægger fotos på instagram af deres nye kjole som stadig ligger i æsken og ser fin ud.. (Jeg har en datter på 18, og det er bare sådan noget man gør i den alder).. Og hvis de så #tagger Simones forretning er det super billig god markedsføring.

Men man skal huske at afstemme emballagen med hvad kunden vil forvente i forhold til hvilken type forretning du har.
En postpose er god til de fleste ting, hvis man fx har en outlet butik, eller tøj som er billigt-mellemprisklasse.
En æske er dyrere og præsenterer varen anderledes, så sælger man mærkevarer eller fx en dyr skindtaske, så har kunden også en anden forventning, når de modtager. Har man f.eks. skjorter, konfirmationskjoler eller lign som ikke skal blive krøllet er en æske også bedre.

Vores sorte konfektionskasser passer jo rigtig godt til det foto du selv har lagt ind og vi har også silkepapir og evt. runde klistermærker som disse til at slutte af med; http://www.jakodan.dk/catalogsearch/result/?q=03gm

.. Og så var der en der skrev at en pose ikke var pæn..
Vi får nye postordreposer på lager i dag eller morgen med superfede prints!
Jeg har desværre ingen fotos endnu, men jeg tror de når at komme på nettet inden weekenden.
Der kommer 4 designs i første omgang.

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svar. Jeg har allerede lagt jeres kasser i min indkøbskurv ;-) samt jeres silkepapir. 
Logoerne tror jeg desværre, at jeg er nødsaget til at få produceret et andet sted, da jeg ønsker et guld rundt klistermærke med mit logo på. Selvom jeg meget hellere ville have det samlet under én leverandør.

Som udgangspunkt lige nu, regner jeg med at forhandle relative dyre produkter samt produkter der er meget "in" online. Blandt andet lace-bras.

Mvh. Simone 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:
Jeg er helt enig med Simone i, at en pæn emballage kan være med til afgøre kundens opfattelse af din butik - Det kan være det der giver en ekstra trustpilotstjerne.

Jakodan Ikke mærkeligt at du er helt enig med Simone - men hvad grundlag har du for din påstand?  Det helt store spørgsmål er om folk rent faktisk gider betale ekstra for sådan en "pæn" emballage?

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De betaler ikke ekstra for en "pæn" emballage. 
Hvorfor er du så kritisk i forhold til dette?

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jakodan.dk:
Jeg er helt enig med Simone i, at en pæn emballage kan være med til afgøre kundens opfattelse af din butik - Det kan være det der giver en ekstra trustpilotstjerne.

Jakodan Ikke mærkeligt at du er helt enig med Simone - men hvad grundlag har du for din påstand?  Det helt store spørgsmål er om folk rent faktisk gider betale ekstra for sådan en "pæn" emballage?

Hej Ravn,

Mit grundlag er at vi har knap 30.000 kunder oprettet i vores database, heraf vil jeg tro de 4-5000 er tøjbutikker - heraf måske 2-3000 webshops.
Så jeg taler både ud fra egne erfaringer, når jeg selv bestiller på nettet og ud fra det jeg hører ,når jeg taler med vores kunder.

I sidste ende skal kunden jo betale ekstra for emballagen, forstået på den måde at man skal kunne holde en fortjeneste som er ok, og have alle omkostninger dækket ind.

Men hvordan varen sendes har da meget betydning for hvordan modtager reagerer når de får pakken.

Ligesom når du handler i en detailbutik.. Hvis du køber en bluse på udsalg til 50 kr, og får den pakket ind i butikken,  har du ikke samme forventning til indpakningen som hvis du køber en Louis Vutton taske til 6000 kr.

Hver butik skal jo gøre op med sig selv hvor de skal ligge henne i forhold til indpakning, service osv. alt efter hvilken målgruppe man har og alt efter hvilken type varer man sælger.

Vi har rigtigt mange forskellige detailbutikker/webshops som kunder og derfor også mange forskellige typer emballage, både dyre og billige, og jeg ville aldrig råde nogen til at vælge en dyrere æske hvis det ikke matchede deres kundesegment, hvis det er det du antyder.

Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må da håbe Simone har fundet noget brugbar emballage, som hun efterspurgte tilbage i det herrens år 2015.

To helt nye indlæg i en gammel tråd, hvor der reklameres for det samme firma. Det ene indlæg fra Goldinpocket, der har 3 indlæg her på siden..Alle med anbefalinger af scanlux-packaging.com. Der må godt nok være tale om en glad og trofast kunde...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)