Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg er igang med at forberede opstart af en webshop. Mit koncept er enkel: jeg ønsker at kunden skal få værdi gennem emballage og relativt kendte designerprodukter.
Jeg forestiller mig produkter som skjorter osv. der er pakket ind i silkepapir, samt lagt i en pæn sort æske.
Dette kan jo ikke fragtes bare sådan. Hvad ville i foreslå at jeg gjorde med æsken, så den uden besvær kan fragtes med posten? Jeg tænker poser eller andet.

Mvh. Simone 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det kommer jo helt an på hvor stor din æske er? mål?

Jeg vil anbefale at du vælger en løsning der er nem og hurtigt at pakke. Prøv med et bogpakke (omslag) i bølgepap.  Kan du ikke finde en størrelse der passer kan du få dem lavet i special mål. 

https://www.emballageservice.dk/shop/forsendelse/omslag/159/

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten så i forhold til salg af skjorte. Hvor kan jeg skaffe det pap man oftest har siddende i købte skjorte, altså så den er flot foldet sammet? hvis i forstår hvad jeg mener?

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Dette passer dog ikke helt til mit koncept om luksuriøs emballage. :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver jo følgende  "Dette kan jo ikke fragtes bare sådan. Hvad ville i foreslå at jeg gjorde med æsken, så den uden besvær kan fragtes med posten? Jeg tænker poser eller andet."

Man da ikke andet end at opfatte det som om du mangler noget transport emballage til din sorte æske - Du skriver intet om at den ydre emballage skal være luksuriøs - Det er en pose da heller ikke specielt luksuriøs.

 

 

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig ret i. 
Men jeg vil rigtig gerne have en pæn ydre indpakning også.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil kunder, der handler online, betale ekstra fordi emballagen er pæn? Jeg tror det ikke - man ser jo først emballagen når man allerede har købt og modtaget varen. I fysiske butikker forholder det sig anderledes, da emballagen her er med til at skabe et helhedsindtryk inden man køber.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i. 
Grunden til at jeg er villig til, at sætte emballagen så højt på listen er at dette fremmer mine muligheder på de sociale medier.
Jeg er selv  meget aktivinstagram og poster billeder når jeg modtager postordre. Jeg har ofte tænkt på, at der gerne må have været en pænere indpakning.

Men grunden til at jeg startede denne tråd, var jo ikke fordi jeg tvivlede, men derimod søgte hjælp og råd fra andre der havde prøvet det samme. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det letteste nok at have to leverandører:

- En, som producerer kundetilpasset emballage på baggrund af dine egne specifikationer. Det findes der mange der gør. Nogle af de store er fx Smurfit Kappa, men søg efter emballage producenter på Google, så finder du hurtigt nogle gode bud.

- En, hvor du køber selve den ydre del, som skal bruges til postforsendelsen. Det findes der ligeledes mange virksomheder, som beskæftiger sig med. Lav en Google-søgning på "emballage til webshop", så kommer der mange forskellige.

Du kan også vælge at få specialproduceret den ydre emballage - men du vil hurtigt erfare, at emballage er dyrt. Skal du bruge under 10-20.000 styk bliver enhedsomkostningen ofte meget høj ved kundespecifikt emballage.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Hvis du kunne tænke dig at holde dig til den sorte farve, så kunne du prøve at kigge hos Jakodan. De har sorte forsendelses æsker, og de findes bl.a. i et par størrelser, som de kalder for konfektionsæsker. De foreslår på deres hjemmeside, at man kan anvende disse til forsendelse af tøj.

Du kan se nærmere på dette link:

http://www.jakodan.dk/emballage/sorte.html 

Mvh Thomas

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)