Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud i ApS - Hvad men man bruge det til ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis et ApS kommer ud med en mindre overskud, kan det så skattemæssigt modregnes i fremtidige overskud ?

Syntes det er lidt forskelligt hvad jeg læser ?

Eller er det bare ærgeligt ;) Og kan ikke bruges til noget.

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattemæssigt underskud kan fremføres til modregning i fremtidige overskud :)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld men jeg kan næsten intet finde om dette. Hvor er dette system overhovedet? Kan man logge ind på en hjemmeside?

Hvorfor indføres den slags?

Hvorfor kan man få bøder og frataget ens fradragsrettighed?

Dette land går da en grum fremtid i møde hvis iværksættere bliver behandlet som kriminelle og kvalt i ENDNU mere bureaukrati.

(Man skal f.eks. nu pga. ny hvidvaskningslovgivning betale 5500 kr. for en simpel konto - hvis banken da gider at lave en... så meget for de der "1kr. IVS" selskaber)

Bitcoin kort - BlochsTech.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Clemens Bloch:
(Man skal f.eks. nu pga. ny hvidvaskningslovgivning betale 5500 kr. for en simpel konto - hvis banken da gider at lave en... så meget for de der "1kr. IVS" selskaber)
mage til vrøvl og mangel på sammenhæng og forståelse på dels pris - dels hvorfor 1 kr selskaber har det lidt svært i bank - og en helt naturlig hvidvasklov som ved gud ikke er årsag til priser  - og det andet med underskuds registrering har at gøre med opdatering af systemer - hvor underskud skal registreres og du ha fået beskedder og links i din e-boks  Lad være med at gøre alt så sort og besværligt og mand dig op som iværksætter og selskabsejer rent ud sagt 

Her skriver du et spørgsmå, som man kunne forvente man sætter sig ind i inden man stifter selskab og så får du flere nysselige svar, hvorefter du lige kaster op over samfundet i stedet for at sige tak for hjælpen og så kan man jo googleregistrering af underskud og få masser af svar, hvis ikke man har læst det man garanteret som ApS har fået klar besked om i E-boks

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hannover for en advokat/rådgiver/whatever som dig er al lovgivning vel bare mere business ikke?

Jeg gør det ikke mere besværligt end det og har selv allerede fundet ud af det hele, men det er stadig noget BS og det er folk som dig og politikere der kvæler samfundet.

Mht. pris så var det den forklaring BANKEN gav mig så jeg vælger at tro på dem, da de før i tiden har givet mig gode priser.

PS: Jeg startede ikke tråden.

Bitcoin kort - BlochsTech.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Clemens Bloch:

Hannover for en advokat/rådgiver/whatever som dig er al lovgivning vel bare mere business ikke?

Jeg gør det ikke mere besværligt end det og har selv allerede fundet ud af det hele, men det er stadig noget BS og det er folk som dig og politikere der kvæler samfundet.

Jeg støtter meget gerne unge i opstart, men det du skriver er totalt vrøvl helt enkelt - og har banken forklaret det sådan, så er det nok fordi de bare har villet ha dig ud af døren igen. Tag dig sammen hvis du vil være iværksætter. Jeg rådgiver faktisk gratis herinde - men der er grænser for det vrøvl jeg synes der skal gives - og så din sammenligning med

Martin Clemens Bloch:
det er stadig noget BS og det er folk som dig og politikere der kvæler samfundet.
Sikke en gang umodent vrøvl

Tager gerne dit svar i punktform:

Martin Clemens Bloch:

1 Undskyld men jeg kan næsten intet finde om dette. Hvor er dette system overhovedet? Kan man logge ind på en hjemmeside?

Hvorfor indføres den slags?

Hvorfor kan man få bøder og frataget ens fradragsrettighed?

2 Dette land går da en grum fremtid i møde hvis iværksættere bliver behandlet som kriminelle og kvalt i ENDNU mere bureaukrati.

3 (Man skal f.eks. nu pga. ny hvidvaskningslovgivning betale 5500 kr. for en simpel konto - hvis banken da gider at lave en... så meget for de der "1kr. IVS" selskaber)

1 - enhver der stifter selskab har en masse at sætte sig ind i. Det er der masser der ikke gør, og det er noget frygteligt møj. Det går hårdt ud over dem.

Ja selvklart kan man logge ind og indberette underskud (på en hjemmeside ja - og både skat.dk og virk.dk er alle selskabsejere vel bekendte med. og alle med selskaber vil ha fået besked - så din vrede er kørt helt forbi -

Driver man selskab er det en del regler der skal følges og gør man ikke det får man bøder (og kan miste ting) Det er vel ret naturligt, helt som at køre bil i venstre side eller sælge ulovlige ting. Der er regler, og dem sætter man sig så ind i, og overtræder man , er der konsekvens. Intet mystisk i det, og DK er et af de lande i verden der har færrest regler overordnet. Det ændrer intet ved, at der er regler

2- Måske - men det er nu ikke lige det der sker overordnet - Men måske

3 - Hvidvask lov er ikke dansk men på verdensplan og har intet at gøre med prisen for erhvervskonto. Den er høj, hvis man vil stifte et selskab med hæftelse på 1 krone fordi banken ikke gider hæfte for en risiko, når ejer kun selv vil risikere EN krone for sin idé. Iøvrigt er prisen aldrig 5.500 for oprettelse af en simpel konto, men på årsplan kan den være fra 0 til - nå ja - i værste fald 5.500 men det har ikke en fis med hvidvasklov at gøre. 

Det eneste jeg ber om er, at hvis du skal kaste op over reglerne, så sæt dig bare lige en anelse ind i dem 

vh John Hannover

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)