Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Dandomain

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på at opstarte en webshop, og er nu faldet over Dandomain. Det virker generelt meget godt, men da jeg ikke ønsker at betale en masse for at en anden designer min side, ville jeg høre om I havde erfaring med selv at designe? Er det overskuelige skabeloner, eller kræver det en del før man får en pæn shop? 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har selv en webshop hos Dandomain og bruger den stort set helt standard.

Hvis man vil bruge det som det er, så er det rigtig nemt at have med at gøre. Jeg løb dog ind i lidt problemer mht. baggrundsfarven.

Da jeg ville ændre den, "forsvandt" nogle af standard teksterne på produkterne, altså f.eks. kunne man ikke se hvor man kunne lave en produkt anmeldelse. Så egentlig nogle småting, men nogle småting som man ikke selv kan ændre, med mindre man kender til egentlig programmering.

Du kan evt. selv kigge på min shop www.varde-outlet.dk og så komme med flere spørgsmål hvis du har nogle efter at have set den.

Du kan også altid sende en privat besked hvis du vil.

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :-)

Jeg kigger lidt videre på det. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie

Det er værd at bruge tid på at finde en løsning, der i forvejen indeholder en mobil- og tabletversion.
Hos nogle udbydere skal du betale ekstra for dette, men du får mobilversion med i prisen her >>

DIBS har offentliggjort en e-handelsrapport for 2014, der viser at 1/3 onlinekøb blev foretaget via mobilenheder og 33% har forladt en webshop, hvis det var besværligt at handle.

Hvis du vil læse den, kan du hente den her:
http://www.dibs.dk/dansk-ehandel  

Du ønskes al held og lykke
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fine erfaringer med DanDomains webshop.

Men det kræver Avanceret Designer modulet før alle muligheder er låst op. Og nej, det er ikke ligetil. Men det er det jo heller ikke på alle andre platforme.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er værd at bruge tid på at finde en løsning, der i forvejen indeholder en mobil- og tabletversion.
Hos nogle udbydere skal du betale ekstra for dette, men du får mobilversion med i prisen her >>

Mange af de standard skabeloner som Dandomain har, indeholder responsive design, så siden automatisk tilpasses mobil og tablet, men ja brug noget tid på at undersøge, hvilke muligheder som findes. Så får du det som passer til dig, fra dag 1.

Hvis du ikke vil lave en masse selv, men koncentrere dig om at sælge, så er det vigtigt at finde en shop, som er stort set klar til brug. Men som også er meget nem at lægge produkter ind på og vedligeholde med nye produkter og så videre.

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver shop i Dandomain og min shop er lavet ud fra en af deres rigtig gamle standardskabeloner: babytoys.dk :)

De bedste hilsner

Mads

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Alternativt så kik på www.webshop360.dk der får du responsivt design med i løsningen.
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain er udmærket, dog ret dyrt. Også selvom du selv designer siden. Du kommer hurtigt op på +1000 kr/md, hvis der kommer lidt flow i forretningen, og du har brug for nogle integrationer.

Omkring designet, så synes jeg, det er fint at starte op med selv at lave det. Få gang i salget, tag en føler på markedet og start fra hvor du er. Men når der så er økonomi til det, skal shoppen også designes ordentligt. Der er meget at vinde her!

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)