Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af domænenavn - byt om på ordene? GulBil.dk eller BilGul.dk ...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit favoritdomæne (bedste ordlyd samt bedste keywords) til et nyt projekt var taget. Lad os sige at det var GulBil.dk.
Nu er BilGul.dk så ledig, og jeg kan se, at søgeresultaterne bliver næsten de samme, med begge søgninger "Gul bil" eller "Bil Gul".

Udover at det måske får en lidt fjollet ordlyd, vil der så være ulemper ved det?

Hilsen
Anders
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et andet eksempel kunne være at foldekop.dk var tager, og derfor tog man i stedet kopfolde.dk

Nogle input på den ide?

(I øvrigt en lille skjult reference fra militæret af :) )

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

Et andet eksempel kunne være at foldekop.dk var tager, og derfor tog man i stedet kopfolde.dk

Nogle input på den ide?

Det eneste problem, jeg kan se, vil være, at folk vil synes det er underligt at udtale, når de er vant til at kalde det foldekop.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Milossss :):

A_HH:

Et andet eksempel kunne være at foldekop.dk var tager, og derfor tog man i stedet kopfolde.dk

Nogle input på den ide?

Det eneste problem, jeg kan se, vil være, at folk vil synes det er underligt at udtale, når de er vant til at kalde det foldekop.

kopfolde er hærens og hjemmeværnets daglige betegnelse for foldekoppen. Det samme gør man med en foldekniv - kalder den knivfolde. Det er sådan lidt for sjov man bruge den betegnelse.
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke skrive det rigtige domæne navn for jeg har lidt svært ved at vurdere uden det konkrete eksempel :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt, men det er lidt tys-tys indtil videre...selvom det jo et sted er fuldstændig ligegyldigt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)