Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søger partnere på længere sigt - designer/markedsføring/programmører NETVÆRK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino folket, sent er det blevet - og tankerne flyver afsted!

Jeg har læst med herinde i lang tid efterhånden, nu synes jeg det var på sin plads at oprette en bruger og forhåbentligt finde nogen, hvis ikke en håndfuld seriøse-motiverede-arrangerede mennesker som elsker deres "arbejde".

Personligt elsker at lære og udforske nye ting indenfor IT branchen, der er mange ting at tage hånd om i den bredde gruppe, især som enemand med store drømme. 

- Design

- Markedsføring

- Programmeringsprog

- Jura

- etc...

Jeg må indse at jeg ikke kan være perfekt god til dem alle, så jeg vil fokusere mest muligt på programmeringsdelen pt, forhåbentligt med gode mennesker i baghånden og ligeså.

Jeg har en masse iværksætter drømme, ting der skal prøves, fejles og sejres, det slutter aldrig og jeg giver aldrig op.

Har i øjeblikket et online projekt igang. Jeg mangler en hjælpende hånd til de fine finesser et flot design kan give, såvel som et godt øje til SEO. Betaling er ikke muligt i øjeblikket. En god tjeneste gengives altid.

Har du gang i ting og sager ???????? Mangler du en programmør med blandet viden til dit netværk, og har du ligeledes noget at byde på. Det kan være så simpelt som retskrivning.

Design, skribent, markedsføring, programmør, etc. - tilføj mig endelig og lad os få en samtale igang.

Skype / email : 

business.thomsen@gmail.com

Bedste hilsner,

Christian

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, skal det her netværks hjemmeside/app deles i 3 men du kan også nøjes med at bare 1 partner

Dig (Opfinder(ide)) (34%)

programmør/Designer (kode/grafisk) (33%)

Investorer (Reklame og vedligeholdelse) (33%)

Ellers skal du finde en succesfuld koder/programmør som også vil investere lidt dollars på reklame (50-50%)

Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv programmør, og jeg søger ikke et komplet team til betaling eller ligeledes. 

Søger nogle seriøse folk, der kan laves forretning med på længere sigt.

Står også og mangler en kreativ hånd, vdr. design ;-)

Gogogo...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)