Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - moms afregning for 4Q 2014 væk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Var inde for at afregne moms i søndags, da jeg måtte opgive at komme ind kunne jeg med ro vente til i dag eller i morgen.

Jeg opdager nu det fine Moms ark i Dinero er væk, men jeg har ikke afregnet moms endnu?

Jeg har desværre ikke pro så undlader lige support. Nogen der har et råd til at jeg kan se det ark igen, eller skal jeg igang manuelt?

Fra Værløse
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Modulet er kun forsvundet fra forsiden.

Du kan ved at trykke på Regnskab -> Moms -> og ude til højre vælge dit kvartal el. halvår som du ønsker at indberette.

Her vises de tal du skal indberette og du kan også afregne momsen i systemet :)

De bedste hilsner
Dennis
Dinero Support

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! :-)

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har samme problem, men kan umiddelbart kun vælge 4Q hvis jeg også skifter til regnskabsår 2014. Når jeg gør det, og forsøger at afregne momsen for Q4 (som står anført som kladde), får jeg følgende advarsel:

"Du er ved at ændre momsafregningen i et lukket regnskabsår. Normalt bør du IKKE ændre på bogføringen i et lukket regnskabsår, da det vil påvirke åbningsbalancen i det efterfølgende regnskabsår. Vil du alligevel fortsætte?"

-Det gør mig en smule nervøs. Kan jeg fortsætte eller er der noget jeg har misforstået?

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen. 

Du fortsætter bare, selvom du har afsluttet regnskabsåret 2014. Dinero tager automatisk højde for de ændringer der måtte være på åbningsbalancen, så intet farligt i at fortsætte :-)

Hav en god dag!

De bedste hilsner

Theis

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kører desværre (stadig) ikke så godt hos SKAT:

Kaos hos SKAT

http://www.bt.dk/nyheder/kaos-hos-skat-vores-it-system-fungerer-knapt-nok

Hvor er det dog sørgeligt, at de fleste store offentlige IT-projekter kører af sporet på den måde. Man kan undre sig over, hvorfor det ikke er muligt at løfte opgaven for de store virksomheder, der hyres til det. Men man hyrer jo rask væk det samme firma til næste opgave, som har fejlet sidste gang, så ikke mærkeligt at der ikke er den store lyst til at lave et anstændigt stykke IT-arbejde! Også selvom betalingen er 10-20x hvad mindre IT-udviklere får for vel løste IT-opgaver.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)