Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter for webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Først og fremmest er jeg godt klar over at der sikkert er 40.000 andre der har spurgt om det her før...
Men jeg er igang med at starte en webshop op. Lige præcis hvad der skal være salg i er stadig lidt en hemmelighed 😉
Men da jeg er under uddannelse og ikke tjener så mange penge og samtidig bor i lejlighed og har bil så har jeg jo ikke det vildeste overskud og kan derfor ikke sætte et særlig højt budget..
Men hvis vi nu ser bort fra udgifter på indkøb af selve varene (det har jeg nemlig selv styr på) hvaler der så ellers udgifter på og evt hvor meget vil jeg cirka skulle betale om måneden?
Mange tak på forhånd.
Mathias 😊

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er MEGET individuelt. Har du enkeltmandsvirksomhed/personlig virksomhed eller et selskab

Lige en reminder - varer er ikke som sådan en udgift - de har samme værdi som de penge du køber for, og er først en udgift når du sælger varen og sender den bort.

Ellers skal dit varelager gøres op ved årsskiftet senest og værdien lægges til dit resultat

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg min webshop igennem Dandomain.

Det koster i runde tal kr. 600.- pr måned inkl. betalingssystem og lidt andet. Men tjek evt. deres hjemmeside. Det er super nemt at arbejde i.

Den pris er også inkl. mail adresse, da jeg ikke ville bruge den som normalt følger med deres shop system, da den så vidt jeg forstod, ikke kan sættes op på mobil og lign.

Derudover skal du have en indløsningsaftale med NETS eller andre, hvis du skal tage i mod betalingskort. Jeg har min indløsningsaftale ved NETS. Det koster kr. 1.000.- om året plus gebyr for dine transaktioner, så det samlede beløb afhænger af hvor mange transaktioner du har og hvor store beløb det er.

Men der findes rigtig mange løsninger til både shop og indløsning, så du er nødt til at finde ud af hvor meget eller lidt du selv kan og vil lave. Og så undersøge ud fra det.

Mht. indløsningsaftale kan du se forskellige priser på kortgebyr.dk

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Og evt. en indløsningsaftale ved Teller hvis du ønsker der kan betales med fx Visa. Kan ikke lige huske hvad den koster.

Og en stor post kan være fragt/porto, emballage mv.

Marketing. fx udgifter til Adwords(Google) og Facebook.

Og så er der udgifter til selve shoppen, design og opsætning. Samt løbende vedligeholdelse.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)