Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til håndtering af alle processer i handelsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg ønsker er software til håndtering af :

  • Tilbud – ordrebekræftelse - faktura – følgeseddel
  • Plukseddel
  • Lave bestillingsliste til leverandør, samlet fra alle ugens bestillinger. (Vi bestiller en gang hver uge).
  • Hvis noget er i restordre, skal faktura/følgeseddel kunne udskrives med de vare der er klar. Det resterende der er i restordre, skal kunne udskrives senere
  • Udskrive til Pacsoft
  • Lagerstyring
  • Advarsel ved minimums antal på lager
  • Trække priser/beskrivelser fra EXCEL fil. Leverandør laver prisliste som EXCEL fil + jeg har danske "beskrivelser" i en EXCEL fil til hvert varenummer.
  • Kunne håndtere ca 20.000 varenumre

Altså ret basic ting. Findes der ikke en standard løsning ? Big Smile

Der må være hundredvis af lignende små handelsvirksomheder her i DK, der har de samme udfordringer.

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPon,

Prøv venligst at downloade en demo af mybiss. 

Hilsen

Hüseyin

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Joda, der findes rigtigt mange standard løsninger, i rigtigt mange forskellige prisklasser, lige fra SAP (og her vil du også kunne "punktsvejse under vand" Wink) over f.eks Microsoft Dynamics, og ned til løsninger som economics, eller Open Source løsningen Open ERP (eller odoo som den hedder idag).

Det der er afgørende her er hvor "stor" en løsning du egentlig har behov for. De vil alle kunne hjælpe dig, men djævlen ligger som bekendt i detaljen, så hvilken der er den bedste er ikke til at sige (mit gæt er dog er SAP mm nok er en del "overkill" her Wink).

Og uanset hvilken du vælger vil der nok være et område eller to hvor det du får skal "tweakes" lidt inden det bliver helt som du gerne vil have det.

//Morten

Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPon

Jeg ved, at Ordrestyring (http://ordrestyring.dk/ ) kan håndtere mange af de ting, du efterspørger. Prøv at tage kontakt til dem på 70 27 35 25 - jeg ved, at de altid er klar på en snak :)

Venlig hilsen,
André
Intempus Timeregistrering

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ERP systemet Dynamics AX er målrettet mod virksomheder af din størrelse. Da det er et modulbaseret system, køber du kun de funktioner du har brug. Det vil helt kunne dække dit behov.

Fra København
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PJon,

Visma Business er den standardløsning du leder efter. Funktionsmæssigt dækker Visma Business alle dine behov og leveret med vores standard setup til handelsvirksomheder er du i gang med det samme.

Se mere på www.infosolution.dk eller kontakt os på 46 969696.

Venlig hilsen

Klaus Laudrup Spliid

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPon

Som Morten Hjorth også nævner har Odoo (tidligere OpenERP) alle de ønskede funktioner samt mere end det også. Det er et nemt og billigt system som vi har sommerkampagne på i øjeblikket. Du kan starte med de ting du har behov for og så kan du uden ekstra omkostninger tilføje de ekstra features og moduler på mindre end 1 minut og komme igang. 

Hvis du ønsker uforpligtende demonstration eller møde er du velkommen til at kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk

med venlig hilsen, Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)