Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed søges til eksamensprojekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står og skal til at afslutte min designteknologuddannelse på VIA Design TEKO her til Juni, og i den forbindelse står jeg og mangler en virksomhed som er interesseret i at samarbejde. Virksomhedens opgave er blot at stille mig en problemformulering som jeg derefter vil bruge som udgangspunkt for min eksamen. Virksomheden skal stå og mangle et design produkt. Problemformuleringen kunne f.eks. være: Mangler en loungestol til kontoret/restauranten/butikken. 

Virksomheden vil i slutningen af min eksamensperiode blive præsenteret for mit forslag og kan herefter selv tage stilling til om de vil tage produktet i produktion, eller lign. Det eneste krav der er fra skolens side er at virksomheden stiller et problem, som jeg efterfølgende kan løse i min eksamensperiode som løber fra 30.03.15 – 02.06.15. Jeg ville se det som et stort plus hvis virksomheden ønskede kontakt i mellemtiden, så jeg gennem kritik og snak kan komme frem til det mest optimale produkt for virksomheden. 

Jeg kan både bruge virksomheder i hotel - restaurant - butik - design eller kontorbranchen. 

Skriv endelig hvis i har forslag eller selv synes det kunne være sjovt at få nogle friske inputs fra en design studerende. 

Mvh. Ida 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)