Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP haste opgave til invester

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kgs. lyngby
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP

hej jeg er lidt på røven har fået tilbud en super fed virksomhed som jeg ikke har lyst til og miste muligheden for og køre vider så er der nogle her inde der ved hvordan man kommer i kontakt med en invester

er ked af og sige det men er lidt i tids nød

 

 

med venlig hilsen

den glade glarmester

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra kgs. lyngby
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det ved jeg godt men det ligger sådan at det koster nogle penge og komme der ind og da jeg har under 24 timer til og trafe et valg er det lidt svært eller spild af penge da det koster 1300 kr ca menhåber der var innde her ude der evt så det

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis det er en glarmestervirksomhed, du skal købe, vil jeg mene, at det er banken du skal have fat i. Investorer er interesseret i en anden type virksomhed. 

Banken vil sikkert gerne have nogle budgetter, der viser, at du kan lave et overskud på den virksomhed du køber. Start med at få lavet de 3 vigtigste budgetter. 

Læs også om hvordan banken tænker

nvh

Mogens

Fra kgs. lyngby
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ja det er rigtigt nok og selv om banken godt kan se manden laver mio overskud hvert år vil de ikke låne nogle penge med mindre jeg kommer og ligger 2-300,000 på borde selv og det er der hvor frø ligger det har jeg ikke haft tid til og spare op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)